انتقال شوکه‌کننده ستاره‌ای که وارث پیراهن رونالدو شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ادن آزار که زمانی قرار بود بزرگ‌ترین ستاره رئال‌مادرید باشد، حالا شاید به تیم تازه لیگ برتری شده بلژیک ملحق شود!

گفته می‌شود ادن آزار در فکر انتقال شوک‌آور به ژوپیلرلیگ بلژیک و هم‌بازی شدن با برادرش کیلیان است.

ادن آزار که بعد از دورانی ناموفق در رئال‌مادرید در ۳۲ سالگی و بعد از ۴ سال از رئال‌مادرید جدا شده، در پایان ماه رسماً بازیکن آزاد خواهد شد. قرارداد او سال آینده به پایان می‌رسید اما با کاهش یک ساله دیگر جایی برای او در مادرید نماند.

پس از اعلام جدایی ستاره بلژیکی، خبرهای متفاوتی درباره آینده‌اش به گوش رسید. با این حال ساشا تاوولیری روزنامه‌نگار بلژیکی ادعا می‌کند که ادن می‌تواند در تیم مولنبیک بلژیک به برادرش کیلیان بپیوندد. تاوولیری در توییتی نوشت: «در نگاه اول غیرمتحمل است، اما احتمال بازگشت به ژوپیلرلیگ توسط ادن آزار در نظر گرفته شده است.»

تیم مولنبیک فصل گذشته در لیگ چلنگر حرفه‌ای که دسته دوم فوتبال بلژیک به شمار می‌رود قهرمان شد و به لیگ برتر یا همان ژوپیلرلیگ راه یافت. ادن آزار در رده بزرگسالان هیچ‌گاه در کشور خودش بازی نکرده و سال ۲۰۰۵ از آکادمی توبیز به آکادمی لیل ملحق شد.

ادن آزار خودش در شب خداحافظی‌اش از تیم ملی بلژیک گفت: «از نظر بدنی هنوز می توانم یک بازیکن حرفه‌ای باشم. راستش را بخواهید هنوز نمی‌دانم که قرار است چه کار کنم و در کجا به فوتبالم ادامه بدهم. بعد از سه سالِ سخت، در حال حاضر می‌خواهم از بودن در کنار خانواده‌ام لذت ببرم و به تعطیلات بروم.»

در همین راستا، گفته می‌شود باشگاه‌های میلان، یوونتوس و رُم نسبت به جذب ستاره بلژیکی علاقه‌مند هستند. از طرفی او از آمریکا و عربستان هم پیشنهاد دارد.

این مطلب را هم بخوانید: تصاویر| وداع متفاوت با ۳ ستاره/ از آقای گل تا بازیکنی که پول گرفت جدا شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی