نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
در دیدار برانکو - قلعه‌نویی اتفاق افتاد؛ توافق مهم به سود تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ که به همراه تیم ملی فوتبال عمان در کافا شرکت کرده امروز با حضور در اردوی تیم ملی با بازیکنان تیم ملی و امیر قلعه نویی دیدار کرد.

تیم ملی عمان با رهبری برانکو ایوانکوویچ تنها تیم میهمان در اولین دوره مسابقات کافا در رده تیم‌های ملی بود. پیش بینی می‌شد این تیم با کسب نتایج خوب در برابر تیم‌های آسیایی مرکزی به دیدار پایانی راه یابد اما پیش بینی‌ها غلط از آب در آمد و تیمی که به دیدار پایانی راه پیدا کرده ازبکستان است. تیمی که عمان را با ۳ گل شکست داد و حالا این تیم‌های ایران و ازبکستان هستند که شانس قهرمانی در کافا را دارند.

برانکو ایوانکوویچ که سال‌های متمادی حضور در تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را در کارنامه دارد امروز با حضور در اردوی تیم ملی با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی دیدار کرد.

در این نشست دوستانه بحث بازی دوستانه میان ایران – عمان به میان آمد که هم برانکو ایوانکوویچ از آن استقبال کرد و هم امیر قلعه نویی و قرار است با مذاکراتی که از سوی فدراسیون فوتبال دو کشور صورت می‌گیرد، پیش از آغاز جام ملت‌ها دو تیم بازی دوستانه ای با هم داشته باشند.

برانکو زمان مربیگری اسکوچیچ  هم مایل به برگزاری دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران بود و قرار بود بازی دو تیم در استادیوم آزادی برگزار شود که شیوع ویروس کرونا این بازی که قرار بود خرداد ماه برگزار شود را لغو کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • عرفان IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    برانکو خودشو آماده اخراج از عمان میکنه و کجا بهتر از لیگ حرفه ای ایران
  • ادریس تاجی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    برانکو هیچ درکی از فوتبال نداره فقط تو ایران اونم تو یک تیم خاص به خاطر شرایط خاص وبا لطف خاص و تحت حمایت های خاص بهش جام هدیه دادند
  • سرباز وطن CA ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    واقعاً چه اتفاق مهمی!!! بازی دوستانه با عمان که سه تا از ازبکستان خورده!!! خیلی تأثیرگذار بود!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی