نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
حمله ستاره سابق تیم ملی آلمان به همسایه‌اش با اره برقی!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان سابق آرسنال و تیم ملی آلمان متهم شده که با اره برقی به اموال همسایه‌اش آسیب زده است.

ینس لمن مدت زیادی است که با همسایه‌اش مشکل دارد و بارها پای پلیس به قضیه باز شده است. اما جدیدترین مساله‌ای که باعث درگیری دو طرف شده این است که لمن از اینکه همسایه‌اش دارد گاراژ خود را توسعه می‌دهد، ابراز ناراضی کرده و ناراحتی‌اش را با اره برقی نشان داده است.

لمن معتقد است گاراژ جدید همسایه‌اش در زمین او ساخته شده، ضمن اینکه از این ناراحت است که ساخت و ساز جدید باعث شده ویو ملک او رو به دریاچه استرانبرگ خراب شود.

به همین دلیل، با اره برقی رفته و سقف گاراژ را خراب کرده است. او این ملک را سال ۲۰۰۷ وقتی برای آرسنال بازی می‌کرد، در ازای ۴.۲ میلیون پوند خرید و حدود ۱۵ سال است که مالک آن است.

لمن همچنین متهم است که برق دوربین مداربسته خانه همسایه را قطع کرده تا بدون این که مدرکی باقی بماند، خرابکاری کند اما دوربین با استفاده از باتری روشن مانده و همه چیز را ضبط کرده است. پلیس همچنین مظنون است که لمن کابل اینترنت خانه همسایه را بریده باشد.

حالا دفتر دادستانی مونیخ برای او به جرم آسیب زدن به اموال دیگران و دو فقره کلاهبرداری پرونده تشکیل داده است. البته خود لمن می‌گوید کار غیرقانونی انجام نداده و دو مورد کلاهبرداری هم مربوط به قبض پرداخت نشده پارکینگ است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی