نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پوریا پورسرخ بازیگر استقلالی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پوریا پورسرخ، بازیگر استقلالی سینما معتقد است هواداران آبی به بلاتکلیفی در فصل نقل و انتقالات عادت دارند.

یکی از بازیگران به‌شدت فوتبالی سینمای ایران پوریا پورسرخ است. پورسرخ که طرفدار استقلال است و بارها از علاقه خود به این تیم به‌صراحت صحبت کرده بود، معتقد است آن‌ها به بلاتکلیفی در فصل نقل و انتقالات عادت دارند.

برای گفت‌وگو در مورد تیم محبوبش با پورسرخ تماس گرفتیم تا در مورد استقلال با او گپ بزنیم. او با وجود این‌که درگیر کاری بود، چند دقیقه‌ای با ما در خصوص شرایط این روزهای استقلال صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

شرایط این روزهای استقلال را چطور می‌بینید؟
اوضاع که خوب نیست و ما استقلالی‌ها تقریبا به این قضیه عادت کردیم. نمی‌دانم چه داستانی وجود دارد که هر سال این‌موقع یک جای کار می‌لنگد. یک سال مدیر داریم ولی سرمربی مشخص نیست و یک سال سرمربی داریم ولی تکلیف مدیریت تیم روشن نیست. فقط سال قبل بود که هم مدیرعامل داشتیم و هم سرمربی که نتیجه‌اش را دیدیم و بدون باخت قهرمان شدیم. امیدوارم زودتر ماجرا ختم به خیر شود و شرایط به حالت عادی برگردد. تنها چیزی که می‌شود گفت این است که روزهای طلایی دارد می‌گذرد و استقلال کاملا بلاتکلیف است.

صحبت از حضور جواد نکونام است ولی هنوز مجوزهای لازم صادر نشده. در این خصوص چه صحبتی دارید؟ به نظر شما جواد می‌تواند در استقلال موفق شود؟
همه ما می‌دانیم مشکل چیست. به نظرم مدیری که نمی‌تواند یک مجوز را بگیرد و سرمربی‌اش را انتخاب کند، اشتباهی آمده و قبول مسئولیت کرده است. این‌که نکونام می‌تواند در استقلال موفق شود یا خیر را نمی‌دانم چون بحث تخصصی فوتبال است و کارشناسان باید نظر بدهند. نمی‌شود چیزی در این رابطه گفت و باید صبر کرد تا ببینیم شرایط به چه شکلی پیش خواهد رفت.

شما موافق رفتن ساپینتو بودید؟
این هم دقیقا مثل سوال شما در مورد نوکونام و احتمال موفقیتش است. من فقط مسائل را به عنوان یک هوادار دنبال می‌کنم و نمی‌توانم نظر کارشناسی داشته باشم. ساپینتو هم مثل همه یک‌سری ایراد داشت و البته نکات مثبتی هم در کار او دیده می‌شد. به هر حال تصمیم بر این شد که او برود و فرد دیگری بیاید.

بزرگترین ایرادی که از ساپینتو گرفته می‌شد به رفتار او برمی‌گشت که البته خیلی از مواقع به ضرر استقلال تمام می‌شد. نظر شما چیست؟
ببینید من رفتار او را تایید نمی‌کنم ولی این‌طور نبود که همه مشکلات زیر سر او باشد و بخواهیم همه تقصیرها را گردن او بیندازیم. در دربی برگشت کلی دوید تا به شکل عجیبی به داور اعتراض کند که خوب طبیعی است کارش درست نبود . بااین حال در فینال جام حذفی با وجود این همه دوربین و انواع و اقسام داوران مختلف، هیچ‌کس نفهمید چرا او اخراج شد و دلیل این‌که استقلال بعد از گل مربی‌اش را از دست داد چه بود. وقتی با گذشت چند هفته هنوز هم کسی نمی‌داند چرا او اخراج شده، یعنی یک‌سری مسائل دیگر دخیل بود و می‌خواستند با این کار جو را به هم بریزند و علیه ساپینتو و استقلال کنند.

با این اتفاقات اوضاع استقلال را برای فصل بعد چطور می‌بینید؟
شرایط که خوب نیست و اصلا نمی‌دانیم چه پیش خواهد آمد. روزهای حساس نقل و انتقالات به سرعت در حال گذر هستند و استقلال نه وضعیت مربی‌اش معلوم است و نه بازیکنی را به خدمت گرفته. حتی معلوم نیست کدام نفرات برای سال بعد در تیم می‌مانند. با این حال باید ابتدا سرمربی انتخاب شود و بعد از آن بشود در مورد فصل آینده صحبت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    جناب پورسرخ !!!معلومه برای بازی تیم کیسه داخل ورزشگاه نرفته بودی !!!!پس اینو بدون که ساپی شما انگشت وسط به مردم نشون داد واین یعنی کارت و اخراج حالا فهمیدی جناب حق به جانب ؟؟؟!!!!
    • لنگ حکومتی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      اگه هم نشون داد کارش درست بود بعدشم مردم ایران همشون تاجین و تیم منفورت هر استانی میره بهش سنگ و چیز های بدتر نشون داده میشه و دلیلشم اینه چون در اقلیت جامعه هستین و منفورترین تیم ایرانین و همچنین تیم سرتاسر حکومتی
    • لنگعبدو ساواکی 0قهرمانی اسیا IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      انگشت وسط کجا بود.کی ساپینتو بهت نشون داد
    • حسین IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      درود برپوریا خان پورسرخ بایستی میگرفتی پور آبی چون دلت آبیست دریا دل حق نگهدارت
    • عادل IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      دوستت داریم پوریا یکدونه ایی
    • آبی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      پس چرا بیرانوند اخراج نشد و۴ ماه محروم نشد به سبب آن حرکت زشت
    • بهار IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      برانکو تو ایران چند سال پشت سر هم قهرمان شد جوری که فاز گواردیولا برداشته بود الان کجاست عمان چیکار کرده تو تورنمنت کافا سوم شده :| چرا تقلا میکنی همه اهالی فوتبال میدونن شما قهرمان نشدین قهرمانتون کردن حتی شادی واقعی نکردین چون میدونستین جاماتون واقعی نیست
  • 6 IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    برو حالشو ببر خخخ كاپلو كه نيست كه!
  • لنگ حکومتی و منفور ایران IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    دقت کنید اکثر افراد تاجین و دقیقا تو بازیگرا هم همینه که مشت نمونه خرواره
    • کیسه 2زاری IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      خخخخ برو خوش باش عموجون
  • ایمان IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    خیلی ممنون آقای پور سرخ ،💙💙💙💙💙💙💙💙
  • امیرحسین IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    آخه لنگی بولینگی چه میگی تو این وسط البته هر چی آقا مرتضی بگه🤣🤣🤣
  • استقلال IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    استقلال تیم مردمی و دوستدار
    • كيسه سوز IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      با كمك وزير مربي داريد با كمك وزير و بالاتر 2 ميليون دلار ناقابل داديد استراپولي بازهم مردمي هستيد از در عقب
  • اس اس قلبها IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    پوریا دوست داریم
  • محمد IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    این بابا از فوتبال چیزی سرش نمیشه و دیده هر کدام طرفدار یک تیم هستن این هم گفته ما هم کیسه کش بشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی