نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
عجیب‌ترین خبر ممکن درباره نیمکت استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که هواداران استقلال منتظر حضور جواد نکونام روی نیمکت تیمشان هستند، خبر رسید که رضا عنایتی هم برای حضور در این تیم شانس دارد.

کار انتخاب سرمربی استقلال طول کشیده و هنوز تکلیف نیمکت این تیم برای فصل جدید مشخص نیست. در همین راستا و در حالی که بیشتر هواداران استقلال منتظر حضور جواد نکونام روی نیمکت تیمشان هستند، خبر رسید که رضا عنایتی هم شانس پیدا کرده است. این در حالی است که عنایتی سرمربی تیم امید است و این روزها با این تیم در عراق به سر می‌برد.

حالا باید دید چه اتفاقاتی رخ داده که نام عنایتی برای استقلال مطرح شده اما ظاهرا تفکری وجود دارد که عنایتی در بازگشت تیم امید با مسئولان باشگاه استقلال مذاکره کند و ... در روزهای گذشته بار دیگر بحث مذاکره با مربی خارجی هم داغ شد اما گزینه اول هواداران استقلال جواد نکونام است و حتی فرهاد مجیدی هم از او حمایت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • علی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    🟦مشکل نکونام حل شد 🔹خبرگزاری وزارت ورزش اعلام کرد:با مساعدت و پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان موانعی که بر سر راه حضور جواد نکونام در استقلال وجود داشت، رفع شد و او می‌تواند به‌عنوان سرمربی جدید در تیم استقلال فعالیت کند./برنا
    • كاج عابي IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      مباركتون باشه خخخخ دنياي ما د دنياي بعضيا!!!
  • {……..} IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    عنایتی پاشو بزاره نیمکت استقلال ………

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی