کریمی: نکونام پسر استقلال است؛ او را دوباره به تیم خودش آوردیم/ اگر آن‌ها نبودند ممکن بود به دسته پایین‌تر سقوط کنیم!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه استقلال گفت: خیلی خوشحالم که امروز توانستیم به خواسته هوادار احترام بگذاریم و مربی‌ای که پسر استقلال است را به تیم برگردانیم.

جواد نکونام شب گذشته به طور رسمی از سوی باشگاه استقلال به عنوان سرمربی جدید این تیم و جانشین ریکاردو ساپینتو انتخاب شد. نکونام امروز به همراه حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال در نشست خبری حاضر شد.

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال در در جملات کوتاهی در شروع این نشست خبری گفت: خیلی خوشحالم که امروز توانستیم به خواسته هوادار احترام بگذاریم و مربی‌ای که پسر استقلال است را به تیم برگردانیم و با مدیریت خویشتن به قهرمانی و مقام‌های بالاتر برسیم. جا دارد از بانک شهر که در تمام سختی‌های دو ماهه اخیر حامی و پشتوانه ما بود تشکر کنم. اگر آن‌ها نبودند ممکن بود به دسته پایین‌تر سقوط کنیم. آن‌ها در شرایط خیلی سخت به دید ملی به ماجرا نگاه کردند، حتی در مورد پرسپولیس! این در حالی است که خیلی از حامیان ما هیچ کمکی به ما نکردند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ادامه داد: ما در این دو ماه مشکلات فراوان داشتیم. من به خیلی از مسائل و حواشی فضای مجازی توجه نکردم و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. خیلی حرف دارم چون سکوت کردم. جا دارد از وزیر محترم که در روزهای آخر ما را تنها نگذاشتند، تشکر کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • محمد IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    حالا کریمی چرا اینطوری نشسته مورینیو آورده مگه
    • کلنگلیس IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      جوادلالیگاییرروآورده بامهدی سرطلایی
    • کلنگلیس IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      جوادلالیگاییرروآورده بامهدی سرطلایی
  • ناشناس IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    آقای کریمی استقلال مظلوم واقع شد هر کاری از دست برمی اد انجام بده هر کی اومد کلی بدهی و بدبختی به بار آورد از آسیا حذف شدیم بخاطر ندانم کاری ، آوردن نکونام بهترین کار ممکن بود چون هر خارجی رو می آوردی غیر بحث مالی فراریش می دادن حاشیه ها رو از استقلال دور کن و به کادر فنی و بازیکنان اجازه نده وارد حاشیه بشن در مصاحبه ها دقت کنن وارد حاشیه شون نکنن سوالاتی که حاشیه بدنبال داره جواب ندن هر چن که امیدی به بازیهای آسیایی دیگه نمونده اما کاری کن استقلال به حق خودش برسه خدا پشت و پناه افرادی باشه که خالصانه با استقلال همراه هستن
  • کمک سرپرست IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    فاتحان قله اورست! یه مربی بیجام که این همه دادار دودور نداره. از برج میلاد نیفتید یوقت!
  • 10 دقیقه IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    مبارکتون خخخخ والا گواردیولا هم الان خوشحاله که رقیبش رفت تو کیسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی