رمزگشایی از حرف‌های مدیرعامل استقلال در مراسم معارفه نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از صحبت‌های حجت کریمی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در مراسم معارفه جواد نکونام، پیداست که همراه اول هنوز به استقلال پول نداده است. 

حجت کریمی، در مراسم معارفه جواد نکونام گفت:« از بانک شهر بابت اینکه در تمام مشکلات و سختی‌هایی که داشتیم کنارما بود، تشکر می‌کنیم. از مدیرعامل بانک شهر هم تشکر می‌کنیم، چرا که در هر ساعتی تماس گرفتیم با ما همکاری کردند. در حالی که ما حامیان دیگری داشتیم که جا خالی کردند و هیچ کمکی به ما نکردند. شاید از حرف ما ناراحت شوند، اما واقعیت را باید بگوییم تا هوادار بداند.» 

همراه اول در زمان مدیریت آجرلو ابتدا قراردادی به ارزش ۴۰ میلیارد تومان با استقلال امضاء و به تعهد خود عمل کرد. قرار بود برای فصل پیش این قرارداد با ارزش ۱۶۰ میلیارد تومان امضاء شود اما همراه اول این قرارداد را امضاء نکرد و در ادامه جدایی آجرلو از استقلال موجب شد تا مذاکرات نیمه تمام بماند و در ادامه، وقتی باشگاه استقلال با همراه اول قرارداد نداشت، به تبلیغ این برند روی پیراهن خود ادامه داد. در هفته‌های پایانی، مذاکرات به این سمت و سو رفت که همراه اول ۶۰ تا ۷۰ میلیارد تومان به استقلال بدهد اما یکی از اعضای هیات مدیره همراه اول این قرارداد را امضاء نکرد تا هم چنان کش و قوس بین همراه اول و باشگاه استقلال باقی بماند. 

باشگاه استقلال روی دریافت پول از همراه اول برای پرداخت بدهی استراماچونی حساب زیادی باز کرده بود اما به دلیل عدم دریافت این پول از جدول بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد. در اواخر فصل هم باشگاه استقلال امیدوار بود با دریافت این پول بدهی به بازیکنان را پرداخت کند که این امید هم نا امید شد. با این شرایط به نظر می‌رسد استقلال در فصل جدید به دنبال یک اسپانسر جدید برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی