نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پیشنهاد میلیونی سپاهان را رد کردم و در پرسپولیس ماندم/ یحیی حسن نیت نشان داد؛ باشگاه پرسپولیس چطور؟/ حضور تیم ملی در تورنمنت کافا هیچ ضرورتی نداشت
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: باور کنید زمانی که بازی می کردم، ۴۵۰ هزار تومان پرسپولیس را به پیشنهاد ۴ میلیونی سپاهان ترجیح دادم.

جمشید شاه‌محمدی معتقد است شرایط پرسپولیس و حضورش در آسیا و یکه‌تازی‌اش در کسب جام‌های قهرمانی چند فصل اخیر موجب می‌شود تا بازیکنان با میل و رغبت بیشتری به پرسپولیس بیایند و به نوعی افتخارآفرینی را به پول بیشتر باشگاه‌های دیگر ترجیح بدهند.

یحیی از تمدید نکردن باشگاه با بازیکنان پرسپولیس به شدت انتقاد کرده ، در این رابطه چه صحبتی دارید؟

به نظرم این خیلی بد است که صحبت‌های سرمربی عملی نشود. من با آقای درویش دوست هستم و ایشان را به عنوان یک رفیق و مدیری کار بلد دوست دارم اما به هر حال این یک واقعیت است که یحیی اگر نتیجه نگیرد به این مسأله حتماً اشاره خواهد کرد که با باشگاه در مورد بازیکنان تیمش اتمام حجت کرده اما باشگاه نتوانسته با بازیکنان تمدید کند. به هر حال به نظرم چیزی که واضح است به این نکته باز می‌گردد که یحیی وظیفه‌اش را انجام داده است و چیزی را که باید در فصل نقل و انتقالات انجام می‌داده را به سهم خودش انجام داده و اینجا نقش باشگاه مطرح است که باید نقش خودش را به خوبی انجام دهد. با این حساب باشگاه هم بداند که باید جوابگوی ۵۰ میلیون هوادار پرسپولیس باشد. از این رو وظیفه سنگینی را پیش روی خودش دارد و اگر نتواند خواسته‌های یحیی را برآورده سازد فردا روزی همه از جمله هواداران و حتی خود یحیی خواهند گفت که شما مقصرید که نتوانسته‌اید مطالبات بازیکنان مد نظر باشگاه را برآورده سازید. یحیی زمان اردو را هم اعلام کرده به همین دلیل تیم پرسپولیس باید به شکل کامل در اردوی ترکیه حاضر شود و اگر چیزی غیر از این باشد خیلی فایده نخواهد داشت. ضمن اینکه یحیی که حرف و حدیث‌هایی هم برای ماندنش وجود داشت، حسن نیتش را نشان داد و در تیم ماند و چراغ سبز هم به باشگاه نشان داد. به همین دلیل حالا نوبت باشگاه است که به هر طریق ممکن به خواسته‌های یحیی احترام بگذارد و برای تقویت قهرمان ایران هر کاری که لازم است را انجام دهد.

یحیی نام مغانلو، کنعانی‌زادگان و یک هافبک را برای تقویت به باشگاه داده اما فعلاً خبری از مذاکره با آنها نشده است!

بازیکنانی که شما گفتید بهترین هستند. مثلاً کنعانی‌زادگان از نظرم بهترین دفاع میانی است و حضورش در پرسپولیس صددرصد دفاع تیم ما را تقویت می‌سازد. مغانلو هم که واقعاً بهترین سرزن ایران و توپ نگه‌دار در خط حمله است. از این رو حتماً با این مهاجم و جذب یک هافبک میانی می‌توانیم بهترین باشیم و به بهترین شکل ممکن در ایران و آسیا باز هم تیم‌ها را تحت تأثیر قدرت پرسپولیس قرار دهیم.

پیشنهاد میلیونی سپاهان را رد کردم و در پرسپولیس ماندم/ یحیی حسن نیت نشان داد؛ باشگاه پرسپولیس چطور؟/ حضور تیم ملی در تورنمنت کافا هیچ ضرورتی نداشت

بیرانوند هم فعلاً با باشگاه تمدید نکرده ضمن اینکه با مصدومیت شدیدی هم مواجه شد.

به نظرم حضور تیم ملی ما در بازی‌های جام کافا هیچ ضرورتی نداشت چون همه تیم‌هایی که در این دوره شرکت کرده بودند، تیم‌های قوی نبودند و حضور در این جام به نوعی دورهمی بود. جامی که موجب مصدومیت بهترین بازیکن پرسپولیس علیرضا بیرانوند شد. قطعاً مصدومیت بیرانوند به پرسپولیس لطمه خواهد زد و ممکن است او به هفته‌های اول لیگ هم نرسد. ما باید با تیم‌های امریکای جنوبی و یا با تیم‌های قوی اروپایی بازی می‌کردیم و بازی با افغانستان و بقیه تیم‌هایی از این دست نمی‌تواند به تیم ما کمک کند. باشگاه باید با بازیکنانی مانند بیرانوند هر چه زودتر تمدید کند چون نقش بیرانوند در پرسپولیس خیلی مهم است اما به شکل کلی بازیکنان تیم پرسپولیس باید با پول کمتر پرسپولیس را به بقیه تیم‌ها ترجیح دهند چون حتماً می‌دانند که پرسپولیس بهترین تیم ایران است و حضور در آسیا و بازی مقابل رونالدو، بنزما و بزرگان جهان قطعاً بهترین فرصت برای یک بازیکن است و می‌تواند بهترین ویترین برای بازیکن باشد تا خودش را به همه تیم‌های آسیایی نشان دهد و حتی برای حضور در تیم ملی هم شانس زیادی پیدا کند. از این رو پول ارزشمند است اما آنها هم باید به عقاید تماشاچیان احترام بگذارند. باور کنید زمان بازیگری‌ام، من هم ۴۵۰ هزار تومان پرسپولیس را به پیشنهاد ۴ میلیونی سپاهان ترجیح دادم. قبل از قرارداد با پرسپولیس استقلال هم با رقم یک میلیون و سیصد با من تمام کرده بود اما چون دلم با پرسپولیس بود و از تیم‌های پایه در پرسپولیس بودم و به تیم ملی رسیده بودم وقتی علی آقا مرا خواست دلم نیامد این پیشنهاد را رد کنم. البته بعداً علی آقا ۲۰۰ هزار تومان دیگر هم روی قراردادم گذاشت اما باور کنید مجتبی محرمی که آن زمان یکی از بهترین‌های ایران و آسیا هم بود با همان رقم ۶۵۰ هزار تومان با پرسپولیس قرارداد بست؛ موضوعی که برای من و فرشاد و محرمی به یک شکل بود. الان هم بازیکنی که ۲۰ میلیارد می‌گیرد باید بهترین کیفیت را نشان دهد در حالی که ما در خیلی از بازیکنان این موضوع را شاهد نیستیم. شاید تنها تیم حرفه‌ای زمان ما تیم بهمن بود و بقیه تیم‌ها امکانات ضعیفی داشتند اما الان شرایط خیلی برای بازیکنان بهتر شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی