نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
قانونی که به‌شدت به ضرر پرسپولیس است؛ جذب ستاره تیم ملی یک سهمیه خارجی را پر می‌کند/ قطر یا پرسپولیس؟ فقط یکی را انتخاب کن!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه پرسپولیس در صورت جذب محمدحسین کنعانی زادگان یک سهمیه خارجی‌اش از دست می‌دهد.

فصل نقل و انتقالات آغاز شده و تیم‌ها در حال یارگیری هستند. در این فصل قوانین جدیدی از طرف فدراسیون فوتبال وضع شده که بعضی از آن‌ها حواشی زیادی را ایجاد کرده است. یکی از تیم‌هایی که  از این قوانین جدید ضرر می‌کند، پرسپولیس است. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی که می‌خواهد برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا تیم ببندد، با مشکلات زیادی از جمله قانون سقف بودجه، کم شدن تعداد بازیکنان بزرگسال و البته سهمیه‌های خارجی مواجه است.

محمدحسین کنعانی‌زادگان ستاره تیم ملی که یکی از بهترین مدافعان چند سال اخیر فوتبال ایران به حساب می‌آید، مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته است. این بازیکن ملی پوش که سابقه بازی برای پرسپولیس و استقلال (در مقطعی کوتاه) در کارنامه دارد، در دو فصل اخیر در فوتبال قطر و باشگاه الاهلی این کشور حضور داشت. کنعانی‌زادگان در فصلی که گذشت با وجود اینکه یک مدافع آخر به حساب می‌آید، گل‌های زیادی برای تیمش زد و بهترین گلزن الاهلی بود.

با این حال با اتمام قراردادش با این باشگاه قطری از این تیم جدا شد. هرچند محمد حسین پیشنهاد تمدید قرارداد از الاهلی داشت، ولی ترجیح داد از این تیم جدا شود و راهی تیم دیگری شود. کنعانی‌زادگان که در تیم ملی، پرسپولیس و الاهلی زوج خوبی را با شجاع خلیل زاده تشکیل دادند، هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته است و منتظر است بعد از اتمام بازی‌های تیم ملی به یکی از پیشنهاداتش پاسخ مثبت دهد.

قانونی که به شدت به ضرر پرسپولیس است؛ جذب ستاره تیم ملی یک سهمیه خارجی را پر می کند/ قطر یا پرسپولیس؟ فقط یکی را انتخاب کن!

درحالی که کنعانی‌زادگان از یک تیم اماراتی پیشنهاد دریافت کرده، پرسپولیس هم به بازگشت این بازیکن علاقه نشان داده و گفته می‌شود کنعانی‌زادگان با پیشنهاد از پرسپولیس هم مواجه شده است. حالا مدافع فیکس تیم ملی باید از بین قطر و تیم محبوبش یکی را برای فصل آینده انتخاب کند. کنعانی‌زادگان در حالی با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شده که این باشگاه در صورت خرید این بازیکن یکی از سهمیه‌های خارجی اش را از دست می‌دهد.

طبق قوانین جدید نقل و انتقالاتی چون کنعانی‌زادگان فصل قبل در یک لیگ آسیایی (قطر) بازی کرده، سهمیه آسیایی محسوب می‌شود و پرسپولیس با خرید این بازیکن یکی از سهمیه‌های خارجی خود را از دست خواهد داد. کنعانی‌زادگان چندی قبل با تماش باشگاه پرسپولیس مواجه شده و مدیران پرسپولیس خواهان مذاکره با این مدافع ملی پوش شدند.

یحیی علاقه زیادی به کنعانی دارد و قبلا سابقه همکاری با این بازیکن را دارد. از همین رو برای تقویت تیمش برای فصل آینده و حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا،می‌خواهد کنعانی‌زادگان را به پرسپولیس بیاورد. خود این بازیکن برای بازگشت به پرسپولیس بی میل نیست ولی ابتدا می‌خواهد منتظر پیشنهادات خارجی بماند و بعد از آن در خصوص برگشت به پرسپولیس تصمیم بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • سامیار IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    کنعانی خیلی از فلاح بهتره که توی غرب آسیا پر اشتباه ظاهر شد ولی مورد منفی کنعانی اخلاق بچگونه و تین ایجری که داره آخه چرا نقطه ضعف نشون میدی نکونام اومده سلطان ضد فوتبال و فوتبال های اعصاب خراب کن ۳۰ دیقه ای پس فردا برگردی پرسپولیس چند مربی استقلالی توی لیگه که روی اعصاب و روانت کار میکنند
  • فرامرز IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    در ظاهر به زیان پرسپولیس ست اما در واقع نه چون در عمل بازیکن های خارجی پرسپولیس بعد از جدا شدن بشار رسن آش دهن سوزی تا امروز که نبودند .
    • سامی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      سقف ۳۲۰ میلیاردی از این قانون ها موثر تره ... استقلال و پیروزی و سپاهان ، سال گذشته با حدود ۵۰۰ میلیارد بسته شدن ... امسال سقف بودجشو نصفه ... پس اکثر ستاره های این تیم ها میرم قطر و امارات ... بهترین تصمیمی که امسال گرفته شد همین بود ، چون پول های بادآورده و هنگفتی نصیب این بازیکن ها شد در حالی که بعضیاشون فقط چندتا بازی کردن...این قانون باعث میشه که تیم ها به بازیکن سازی رو بیارن
  • خشايار DE ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    حالا انگار ميخواد سهميه خارجيش رو لوكاكو يا توني كروس رو بگيره
  • مسيح IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    برای همه تیمهاست. سپاهان هم با دائمی کردن قرارداد نیازمند یه سهمیه خارجیش پر شد. یه جور تیتر میزنید که انگار چی شده
  • شیخ سلمان قالتاق IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    قانون‌های من درآوردی مافیای اصفهانی فدراسیون با رهبری تاج یک‌میلیاردی و معاونت آقای سکوت ساکت که با وجود بازنشسته بودن هنوز مدیر عامل اگر کسی دیگر بود تا حالا طرفداران تیم فولاد مبارکه او را اعدام‌کرده بودند
  • پرسپولیس IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    باز تاج و حماسه قانون های عجیب و عاقبتش خرابکاری.
  • پرچم سرخ IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    اگر سهمیه خارجی حساب میشند پس باید بشه باهاشون قراداد ارزی بست
  • D IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    زوج موفق الاهلی؟؟؟؟؟ ضعیفترین خط دفاعی قطر رو میگید زوج موفق؟؟؟ هر کاری بکنن بازم حمایت مافیای رسانه پشتشونه! معلومه همتون رو خریدن!!!
  • ادریس تاجی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    پیروزی با بودجه1400میلیاردی سال قبل چه جور میخواد با 300میلیارد تیم رو ببنده
    • علیرضا IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      با چک های فتح الله زاده
  • امیر IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    اینقد نگران پیروزی نباش رسانه سرخ همه چیز رو براش جفت و جور میکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی