پیشنهاد عجیب کریمی به مجلس درباره بازیکنان خارجی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درخصوص به ماجرای ورود بازیکنان و مربیان خارجی باتوجه به قراردادهای ارزی واکنش نشان داد.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با برنامه ورزشی شب‌های فوتبالی درخصوص ماجرای ممنوعیت قراردادهای دلاری در فوتبال اظهار کرد: به نظر من کلا باید ممنوع شود.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ادامه داد: من در جلسه‌ کمیسیون ورزشی در مجلس گفتم چطور ورود ماشین خارجی را ممنوع کردید پس فعلا ورود بازیکن خارجی را هم ممنوع کنید.

کریمی با اشاره مطرح کردن این پیشنهاد افزود: ما اعلام کردیم که ما باشگاه‌ها در پرداخت‌های به موقع به بازیکنان مشکل داریم بنابراین ورود خارجی‌ها را فعلا ممنوع کنیم تا وضعیت باشگاه‌هایمان درست شود تا این پولی که به عنوان جریمه پرداخت می‌کنیم صرف زیرساخت‌های باشگاه‌ها شود اما این پیشنهاد مورد قبول واقع نشد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    این از اون حرفا ست و نشونه اینه که حجت کریمی تازه وارد فوتبال شده و از طبیعت لیگ بی خبره چون این راه حل قبلاً آزموده شده و ثمری بجز بالا رفتن بی رویه بازیکن های داخلی نداره بهتر بود کریمی در خواست گرفتن حق پخش و خصوصی سازی و حرفه ای شدن درست و نه نمایشی فوتبال رو می کرد در این صورت هم هر تیمی بر اساس درآمدش خرج می کرد نه مثلاً صندوق یک کار خونه یا کمک دولتی که می دونست نصیبش خواهد شد در این حالت خود به خود قیمت بازیکن تعدیل می شد بدون وجود قوانینی که ضمانت اجرا ندارند و هزار راه دور زدن شون هست .
  • یاشاسین اردبیل IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    بله باید برای تیمهای دولتی حتما ممنوع گردد نه برای تیمهایی که از جیب خودشان خرج می کنند
    • ع ق QA ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      چه چیز پرسپولیس دولتی و دیگران نیست؟ مثلا کدوم تیم خصوصیه ؟ با دقت نگاه کن فرقش مستقیم و غیر مستقیم بودنه فقط فقط پرسپولیس را برای خفه کردن دولتی نگه داشتند چون مردمیه وگرنه بفروشند به مردم ببینند تیمی که رمز فوتبال مردمیه چه می کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی