نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دلیل اصلی غیبت فرزندان شکیرا و پیکه در عروسی عمویشان/ باز هم کلارا دردسرساز شد!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک بند در قرارداد جدایی شکیرا و پیکه وجود دارد که بر طبق آن فرزندانشان نباید جایی که نامزد فعلی پیکه هست حضور داشته باشند.

جرارد پیکه اخیراً به همراه فرزندانش در فرودگاه میامی دیده شده است. میلان و ساشا که به همراه مادرشان به اسپانیا رفته بودند با پدرشان به آمریکا برگشتند. پیکه از شکیرا درخواست کرده بود که پسرها را با خودش به عروسی برادرش ببرد. این عروسی که جشن مهمی برای خانواده پیکه است، در ۲۳ جولای برگزار خواهد شد. با این حال، هنرمند مشهور بلافاصله ایده اجازه دادن به فرزندان برای همراهی پدرشان در عروسی عموی خود را رد کرد. شکیرا تصمیم گرفت اقامت خود را در بارسلونا بیش از آنچه در ابتدا توافق شده بود تمدید نکند.

به گفته روزنامه‌نگار «پپه دل رئال» که اطلاعات برنامه آنارزا را منعکس کرد، در توافقنامه جدایی که شکیرا و پیکه امضا کردند، بندی وجود دارد که مشخص می‌کند که چه کسی می‌تواند در خانه با بچه‌ها باشد. این بند توسط شکیرا اجرا شد؛ برای محافظت از رفاه فرزندانش و اطمینان از اینکه افرادی که ممکن است فقط مدت کوتاهی در زندگی پدرشان باشد در زندگی بچه‌ها دخیل نباشند.

به گفته این روزنامه‌نگار، پیکه تمام تلاش خود را کرد تا رضایت شکیرا را برای بردن بچه‌ها به عروسی بگیرد، اما مشکل اینجاست که در توافق آمده است که شریک زندگی فعلی او (کلارا چیا) نمی‌تواند در یک مکان با بچه‌های شکیرا باشد. در واقع، زمانی که پیکه با بچه‌ها آمد کلارا چیا به خانه والدینش نقل مکان کرد. پیکه گفت: «اگر شکیرا بچه‌ها را پیش من بگذارد من نمی‌توانم کلارا را همراهم بیاورم.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • چنگیز IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    کسی نیست بیفته وسط شیکه و پکیرا کارشونو درست کنه برگردن سر زندگیشون
  • مردم IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    درود بر این مادرنمونه وهوشیار.مادرها گلند
  • ناشناس IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    خوب کاری کرده بچه ها اینطوری ذهنیتشون نسبت به پدرشون خرابتر میشه چون میدونستن این باعث جدایی پدر و مادرشون شده به نفع خود پیکه اس
  • سعید IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    عجب بندی‌گذاشت‌شکیرا‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی