لیونل مسی
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی در آستانه ترک پاری‌سن‌ژرمن در مورد تجربه‌اش از حضور در این تیم و رفتار هواداران صحبت کرد.

لیونل مسی در مصاحبه‌ای با سایت «بی‌این اسپورت» در مورد جدایی از پاری‌سن‌ژرمن صحبت کرده است.

او گفت: «من به پاریس آمدم زیرا باشگاه را دوست داشتم، زیرا دوستان و افراد زیادی را در رختکن می‌شناختم، هم‌تیمی‌هایی از تیم ملی یا برخی از کسانی که قبلا با آنها بودم. به نظرم می‌رسید که فراتر از شرایط باشگاه، سازگاری بسیار آسان‌تری نسبت به سایر تیم‌هایی که می‌توانستم به آنها بپیوندم داشتم، به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم به این باشگاه بروم.»

دوران حضور او در فرانسه سختی‌هایی داشت: «حقیقت این است که سازگاری بسیار دشوار بود، خیلی دشوارتر از آنچه انتظار داشتم. جدا از این که افرادی را در رختکن می‌شناختم و با آنها رابطه داشتم، اما سازگاری با تغییرات همیشه پیچیده است. دیر رسیدم، پیش‌فصل نداشتم. باید خود را با یک شهر جدید وفق می‌دادم که برای خانواده‌ام و من سخت بود... پیچیده بود.»

و آنطور که او می‌خواست تمام نشد: «کم‌کم رفتار مردم با من عوض شد. بخشی از تماشاگران پاری‌سن‌ژرمن، اکثریت، همچنان مانند ابتدا با من رفتار می‌کنند، اما شکافی بین من و هواداران به وجود آمد. تقصیر من نبود. با نیمار و امباپه هم چنین مشکلاتی به وجود آمده بود. من خاطرات همه افرادی را که به من احترام می‌گذارند حفظ خواهم کرد، همانطور که از زمان ورودم همیشه به همه احترام گذاشته‌ام.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی