نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
قرارداد خلیل‌زاده با پرسپولیس تنظیم شده است/ درویش در انتظار تصمیم نهایی یحیی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امضای قرارداد با شجاع خلیل‌زاده را به تصمیم نهایی سرمربی تیم موکول کرده‌ است.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در لیست خرید تابستانی خود خواهان جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان شده بود اما احتمال اندک حضور این مدافع باعث تغییر نظر سرمربی سرخپوشان شد تا شجاع خلیل‌زاده در لیست جذب باشگاه قرار بگیرد.

جدایی ناگهانی مدافع سابق پرسپولیس قبل از برگزاری فینال ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا باعث آزردگی خاطر هواداران این تیم شده بود تا حالا حضور دوباره‌اش جنجال‌های مجازی زیادی را در کانال‌های هواداری پرسپولیس ایجاد کند. خلیل‌زاده در حالی مذاکره با پرسپولیس را برای بازگشت به این تیم تکذیب کرده که توافقات اولیه مدیر برنامه‌هایش با رضا درویش نیز حاصل شده است تا همه چیز برای امضای قرارداد در پایان هفته جاری مهیا باشد.

با این حال مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نگران ادامه مخالفت هواداران با جذب خلیل‌زاده است تا ورود احتمالی اش باعث ایجاد حاشیه در تیمی شود که یکی از اصلی ترین دلایل کسب سه گانه قهرمانی آرامش رختکن بوده است. بازگشت احتمالی خلیل‌زاده نیز می‌تواند روی تصمیم دو مدافع موفق فصل گذشته این تیم نیز تأثیر بگذارد. مرتضی پورعلی‌گنجی و گیورگی گولسیانی که فصلی ایده‌آل را در قلب دفاع پرسپولیس پشت سر گذاشتند بعید نیست با بازگشت خلیل‌زاده تصمیم جدیدی بگیرند.

پورعلی‌گنجی با وجود اینکه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد در صورت پرداخت مبلغ رضایت‌نامه‌اش دوباره لژیونر شود. همچنین گولسیانی نیز قراردادش به اتمام رسیده است تا ماندن او هم در ابهام باشد.

حال باید دید گل‌محمدی بار دیگر تغییر در لیست خرید خود ایجاد می‌کند یا حاضر به بازگشت خلیل‌زاده با وجود انتقادات تند و تیز هوادارانش می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسین IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    شجاع خلیل دیگه بدرد پرسپولیس نمیخوره توی بازیهای آخرش دو تا دو تا گل میزد به تیم خودش برو هر جا که میخوای ، آقای شجاع قبل فینال اولسان رفتی قطر الان دیگه پول داری؟ اوضاع مالی و دلاریت خوبه؟ بزن به چاک اجازه نداد هوادارای پرسپولیس توی ورزشگاه از خجالتت در بیان :)
    • پرسپولیس ایران❤️ IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      به هیچ عنوان در کار کادر فنی دخالت نکنید هر بازیکنی بگیرن بر اساس نیاز تیم کی بدرد میخوره کی نمیخوره سرمربی تیم تشخیص میده تمام
    • سامیار IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      آفرین #ما سیب زمینی نیستیم و شجاع خائن رو نمیخوایم
  • . IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    هیچکس منکرش نیست که شجاع مدفاع بی نظیریه اما به نظرم در حال حاضر برای پرسپولیسی که گولسیانی که احتمالا تمدید میکنه و پورعلی گنجی و فرجی و حتی علی نعمتی و هنانوف داره مناسب نیست.
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    باوجود مرتضی و ولسیانی به شجاع که قبل فینال دلار رو به پرسپولیس ترجیح داد نیازی نداریم،البته اگه کنعانی بود مشکلی نبود،ما شجاع رو نمیخاییم،حاشیه سازم هس،سامان فلاح رو بگیرید چون پرسپولیسی هس راحت تو رضایتنامه ش تخفیفم میگیره..هم جوونه وهم آینده داره⚘❤
  • پرسپولیس IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    اگر شجاع بدرد به خور بود اونجا میموند
  • آریا US ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    شجاع بازیکن خوبیه از لحاظ فنی! اما واقعا حیفه که بجای گولسیانی بیاد به پرسپولیس! البته چندان قابل اعتمادم نیست و ممکنه با اولین پیشنهاد بره به تیم دیگه!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی