کمیته فنی باشگاه استقلال به سرنوشت کمیته فنی فدراسیون فوتبال دچار شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته فنی باشگاه استقلال به نظر می‌رسد مثل کمیته فنی فدراسیون فوتبال منحل می‌شود!

حجت کریمی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال بعد از حضور ریکاردو ساپینتو در تیم آپوئل قبرس کمیته فنی تشکیل داد و از این کمیته خواست گزینه اصلح را برای حضور در راس کادر فنی تیم استقلال انتخاب کند. جواد نکونام هم در نهایت پس از کش و قوس های فروان به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد.

یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال مجید نامجو مطلق است. او در این باره می‌گوید؛ «من دیگر در کمیته فنی استقلال حضور نخواهم داشت و فکر می‌کنم مدیران باشگاه هم در مورد برگزاری جلسه با کمیته فنی بی‌میل بودند. به هر حال سرمربی انتخاب شد و من برای استقلال آرزوی موفقیت دارم.»

برخی دیگر از اعضای کمیته فنی هم دیگر مایل به حضور در جلسات نیستند و در مصاحبه های خود به این نکته اشاره کردند. به نظر می‌رسد جواد نکونام هم خیلی مایل به ادامه حیات این کمیته نباشد. چرا که در فوتبال ایران هیچ گاه بین اعضای کمیته فنی و سرمربی ارتباط خوبی برقرار نشده است.

چندی پیش کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیز منحل شد. اعضای کمیته رای به برکناری اسکوچیچ و انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی دادند اما فدراسیون فوتبال با این جابه جایی مخالفت کرد و در ادامه اعضای کمیته فنی از سمت خود استعفاء کردند. هر چند در ادامه مهدی تاج اسکوچیچ را برکنار و هدایت تیم ملی را به کارلوس کی روش محول کرد.

انصراف اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال در جلسات آتی این کمیته شاید به این خاطر باشد که آنها با انتخاب سرمربی تیم ادامه حضور در جلسات فنی را بی مورد می‌دانند و دوست ندارند جلسات این کمیته برای تیم حاشیه ساز شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی