باید تیم قدرتمندی برای نکونام ببندیم/ امیدوارم سیلوا و آمانوف کار دست استقلال ندهند/ حضور مربی بزرگ به بازیکنان انگیزه می‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی چینی پیشکسوت استقلال گفت: اوضاع سرمربیگری در تیم استقلال به گونه‌ای است که هرچه این فرد بزرگتر و کارنامه دارتر باشد بازیکن ها بیشتر انگیزه پیدا می‌کنند.

علی چینی، بازیکن و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره حضور جواد نکونام در راس کادر فنی این تیم اظهار داشت: حضور جواد اتفاق مثبتی بود و از همه بهتر این بود که هواداران او را دوست داشتند. وقتی ساپینتو به آن شکل به استقلال پشت کرد و رفت، جا داشت که مدیریت باشگاه فردی را به نیمکت استقلال بیاورد که هواداران او را قبول داشته باشند.

وی اضافه کرد: در این مدت اسامی زیادی برای هدایت استقلال مطرح شد اما قطعاً بهترین و شایسته ترین آنها جواد نکونام بود که به خوبی کارهای حضورش در راس کادرفنی استقلال انجام شد. این باعث خوشحالی است که یک بازیکن کارنامه دار در فوتبال ایران حالا جای سرمربی استقلال نشسته است.

این مربی فوتبال کشورمان ادامه داد: من در مربیگری فعالیت کردم و میدانم بازیکنان تا چه اندازه به جایگاه مربی شان اهمیت می‌دهند. اگر یک مربی کوچک را بالای سر یک تیم بزرگ قرار بدهید شرایط آن طور که می‌خواهید پیش نمی‌رود ولی هرچقدر مربی بزرگتر، کارنامه دارتر و اسمی‌تر باشد در آن صورت بازیکن هم بیشتر انگیزه می‌گیرد و با انرژی مضاعف در مسابقات حضور پیدا می‌کند.

چینی در ارتباط با شرایط ایجاد موفقیت برای نکونام توضیح داد: قطعاً کادر مدیریتی باشگاه حالا باید مهره های مورد نیاز نکونام را در تیم نگه دارد و اگر بازیکنی را خواسته آنها را به خدمت بگیرد، در این صورت نکونام راحت‌تر می‌تواند راهش را به سمت قهرمانی استارت بزند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر اتفاقات مهم در مسیر رسیدن به قهرمانی تدارک ویژه برای استقلال است. هر چقدر قبل از شروع فصل بازی تدارکاتی و تمرینات خوبتری داشته باشیم هماهنگی و نظم تاکتیکی تیم بالاتر می‌رود.

چینی در پایان با اشاره به مشکلات به وجود آمده در بحث بدهی های ارزی و فسخ قرارداد سیلوا گفت: من هم این اخبار را شنیدم و نگران شدم. امیدوارم اتفاق بدی رخ ندهد. استقلال تازه توانسته از زیر بار بدهکاری به استراماچونی خارج شود. خیلی بد است که دوباره باشگاه به خاطر بدهی به آمانوف و سیلوا زیر سوال برود و دوباره حرف های فصل گذشته در ارتباط با حذف از آسیا و مسائل اینچنینی اتفاق بیفتد. امیدوارم یکبار برای همیشه این مشکلات برای استقلال به پایان برسد و سیلوا و آمانوف هم کار دست استقلال ندهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مهدی IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    آخرحاج فتل آمده بوداستقلال راقهرمان کنداول جیب خودش راپرمی کرد
  • ع ق QA ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    اینکه اصلا حرف درست نمی زنه و هیچوقت برداشت درست نداره
  • آرش IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    هرمربی وهر بازیکنی رو بیارید این تیم تیمی نمیشه چون شخصیت نداره وتیم بدون شخصیت اگه بهترین های دنیارو هم داشته باشه باز هیچی نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی