نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سیتیزن‌ها در جستجوی بهترین دوست کیلیان امباپه!/ پسر جنجالی شاگرد پپ می‌شود؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهترین تیم حال حاضر جهان به دنبال تغییر نسل است و جدیدترین هدفی که دنبال می‌کند اشرف حکیمی است.

پپ گواردیولا پس از کسب سه‌گانه تاریخی با منچسترسیتی (لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا)، می‌خواهد تیم هیولایی بسازد که او را تا حد امکان به تکرار یا حتی بهتر کردن این شاهکار در فصل آینده نزدیک کند. برای این منظور، پپ به بازیکنی توجه کرده که می‌تواند تیم را به شکلی عالی بهبود بخشد: اشرف حکیمی از پاری‌سن‌ژرمن.

در شرایطی که آینده ایلکای گوندوغان، برناردو سیلوا و کایل واکر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، تیم انگلیسی به دنبال ماهی‌گیری در آب‌های ناآرام پی‌اس‌جی است که تمام تلاش خود را برای حفظ کیلیان امباپه متمرکز کرده است.

سیتیزن‌ها که در راه جذب متئو کواچیچ هستند و امیدوارند همین کار را با هموطنش جوسکو گواردیول انجام دهند، مجبور شدند به دنبال جایگزینی برای واکر باشند. مدافع کناری انگلیسی که یک سال از قراردادش با سیتی باقی مانده، در آستانه بستن چمدان‌هایش است تا به دنبال ماجراجویی جدید در بایرن باشد.

حکیمی تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۶ با باشگاه پاریسی قرارداد دارد اما نیازهای تیم قهرمان اروپا را برطرف می‌کند. جدایی اجباری ژوائو کانسلو، که در دوران قرضی نتوانست خود را در بایرن تثبیت کند، دلیل قانع‌کننده دیگری برای سیتی برای تلاش به جذب مدافع کناری مراکشی خواهد بود.

با این حال، قرارداد اشرف خروج از پایتخت فرانسه را برای او بسیار دشوار می‌کند. اما تیم موفق سیتی را نمی‌توان رد کرد. تیم انگلیسی که به دنبال مدافع کناری پاری‌سن‌ژرمن است، بار دیگر در تلاش است تا بازیکنی را به دست آورد که در زمانی که در بروسیا دورتموند نامی برای خود دست و پا می‌کرد، سعی در جذب او داشت.

با آگاهی از این وضعیت، تیم انگلیسی با کمال میل مبلغ بالایی را برای بازیکن می‌پردازد. جالب اینجاست که اشرف بهترین دوست کیلیان امباپه در پاری‌سن‌ژرمن است و باید به خاطر داشت که تردیدهای زیادی در مورد آینده امباپه نیز وجود دارد.  

این مطلب را هم بخوانید: سردرگمی در پاریس؛ وقتی مادر رشته امور را در دست می‌گیرد/ زنی که الگوی موفقیت در مدارس بازرگانی می‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی