۲ بازیکن سرشناس اروپایی در راه فولاد/ برنامه ویژه‌ منصوریان مشخص شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی فولاد برنامه ویژه‌ای برای تیمش در فصل جدید لیگ برتر دارد.

علیرضا منصوریان در حالی فصل قبل هدایت فولاد خوزستان را برعهده گرفت که این تیم شرایط خوبی سپری نکرده بود و در جایگاه نُهم جدول لیگ برتر قرار داشت، اما در نهایت با تغییر کادر فنی توانست لیگ بیست و دوم را با حضور در جایگاه هفتم به پایان برساند و عملکرد خوبی بر جای بگذارد.

با وجود این عملکرد و کسب ۱۶ امتیاز در ۱۰ مسابقه که با چهار پیروزی، چهار تساوی و دو شکست برای فولاد خوزستان، اما برخی هواداران این تیم در دیدارهای خانگی و پیش از شروع بازی‌ها که نتیجه مشخص نبود، نسبت به حضور منصوریان در فولاد ناراضی بودند، ولی در نهایت با تصمیم این باشگاه، او فصل بعد هم روی نیمکت تیمش می‌نشیند.

باشگاه فولاد خوزستان پس از یک ماه بررسی به جمع‌بندی رسید تا کارش با علیرضا منصوریان را ادامه دهد تا برنامه‌ریزی سریع برای فصل جدید لیگ برتر داشته باشد و از مرحله آماده‌سازی، شروع تمرینات و نقل و انتقالات عقب نماند، اما این سرمربی هم تدارک ویژه‌ای برای آغاز تمرین و عملکرد بهتر تیمش از نظر فنی دارد.

منصوریان از مدت‌ها قبل به مدیران فولاد خوزستان اعلام کرده بود قصد دارد دو دستیار خارجی باکیفیت و مطرح به کادر فنی خود اضافه کند که این باشگاه پس از بررسی شرایط، درخواست سرمربی خود را پذیرفت تا دو دستیار قوی به کنار علی‌منصور بیایند و شرایط بهتری در سبک بازی این تیم رقم بزنند.

در فهرست اعلام‌شده و گزینه‌های در دسترس برای منصوریان، نام دو دستیار ژوزه مورینیو، سرمربی شناخته‌شده فوتبال جهان، دیده می‌شود که در صورت توافق از نظر مالی و شرایط حضور در فولاد، یکی از آنها به کادر فنی این تیم اضافه خواهد شد.

یک سال قبل ژوزه مورایس که در چلسی دستیار مورینیو بود به سپاهان آمد و هدایت این تیم را برعهده گرفت، حالا هم منصوریان قصد دارد یکی از کمک‌های مورینیو را برای انجام تمرینات فنی (ترینر) به تیمش اضافه کند.

همچنین منصوریان درخواست داشته تا مربی بدنساز سائوپائولو برزیل به ایران بیاید که توافق اولیه نیز با او انجام شده و در صورت تایید باشگاه فولاد خوزستان و این مربی، تعداد خارجی‌های کادر فنی فولاد به دو نفر می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    خودش برود
  • محمد IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    اخراج منصوریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی