معرفی بدترین خریدهای لیگ برتر توسط هوش مصنوعی/ کامپیوتر می‌گوید «نه»!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بدترین خریدهای تاریخ لیگ برتر توسط هوش مصنوعی معرفی شدند و قرارداد رکوردشکن آرسنال هم در این بین دیده می‌شود.

بدترین خریدهای تاریخ لیگ برتر توسط هوش مصنوعی مشخص شدند. هوش مصنوعی Perplexity فهرستی از بدترین معاملات تاریخ را گردآوری کرده که بازیکنان را بر اساس معیارهای مختلفی بررسی کرده است. ارزش پول، طول مدت حضور، میراث، عملکرد فردی و سطح ناکامی همه معیارهایی هستند که مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نیکولاس پپه که در سال ۲۰۱۹ با مبلغ رکوردشکن ۷۲ میلیون پوند از لیل به آرسنال آمد، در این فهرست قرار داده شده است. او برای رسیدن به بهترین فرم در شمال لندن دست و پا می‌زد و در ۱۱۲ بازی ۱۶ گل زد و از آن زمان به نیس قرض داده شده است.

دو ستاره سابق انگلیسی به نام‌های اندی کارول و دنی درینکواتر نیز در این فهرست قرار گرفته‌اند. انتقال ۳۵ میلیون پوندی کارول به لیورپول نتیجه‌ای نداشت و او در ۴۴ بازی تنها ۶ گل در لیگ برتر به ثمر رساند. او سپس برای اقامت هفت ساله به وستهام رفت و قرمزها ۲۰ میلیون پوند به خاطر او ضرر کردند.

درینکواتر در یک انتقال خیره‌کننده ۳۵ میلیون پوندی با چلسی قرارداد امضا کرد، فقط ۲۳ بازی انجام داد، چهار بار قرض داده شد و در نهایت باشگاه را به صورت رایگان ترک کرد. آبی‌ها شاهد سه نقل و انتقال بد دیگر هم بودند، از جمله جذب فرناندو تورس از لیورپول در سال ۲۰۱۱.

وینستون بوگارد در عرض چهار سال تنها ۱۲ بار در استمفوردبریج بازی کرد و حتی خودش هم اعتراف کرد که از قرارداد پرسودی که در سال ۲۰۰۰ به ارزش ۴۰۰۰۰ پوند به او پیشنهاد دادند، شگفت‌زده شده بود. تیموئه باکایوکو نیز در فهرست قرار گرفت.

قرارداد منچستریونایتد با پل پوگبا تنها چهار سال پس از اینکه باشگاه را ترک کرده بود، و در نهایت رفتنش به یوونتوس به صورت رایگان هم مورد انتقاد هوش مصنوعی قرار گرفت. خرید الکسیس سانچس و خوان سباستین ورون نیز در بین خریدهای بد شیاطین سرخ قرار دارند.

خرید علی دیا توسط ساوتهمپتون ده نفر برتر فهرست هوش مصنوعی را تکمیل کرد. او باشگاه را متقاعد کرد که با او قرارداد ببندد، و به دروغ ادعا کرد که پسر عموی ژرژ وه‌آ است. دیا ۱۴ روز بعد از امضای قراردادش آزاد شد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارشیا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    پل پوگبا عالیه برای بغیه نزری ندارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی