خبرورزشی‌گردی| دادکان: در تبانی خود فدراسیون فوتبال هم نقش دارد/ صدا و سیما اجازه نمی‌دهد صدای کسی در بیاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال کشورمان اعتقاد داشت وقتی ارتباطات جای توانایی‌ها را گرفت شما بدانید حتماً تنش به وجود می‌آید.

چند سال قبل در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان مصاحبه جالبی را انجام داد که خواندنی بود، او اظهار داشت: یک نفر باید این سوال را بپرسد که این آدم‌هایی که منتسب به دولت هستند و پست می‌گیرند واقعاً بر اساس توانایی‌هایشان می‌آیند یا ارتباطات؟ وقتی ارتباطات جای توانایی‌ها را گرفت شما بدانید حتماً تنش به وجود می‌آید. چرا تنش ایجاد می‌شود؟ چون ورزش یک کار تخصصی است، برای همین اولین کاری که می‌کنند حفظ کردن خودشان است و برای این کار فساد به وجود می‌آید.

وی افزود: وقتی ما شعور را تعطیل می‌کنیم و می‌رسانیم به شعار، وقتی در جامعه‌ای که مخالف و موافق یک جور حرف می‌زنند، معلوم است دیگر چه خبر است. واقعاً نمی‌دانم چرا اجازه نمی‌دهند کسی بیاید در تلویزیون و آقایون را نقد کند؟ صدا و سیما اسمش صدا و سیماست ولی اجازه نمی‌دهد صدای کسی در بیاد و سیمای کسی که مخالف خودشان باشد، دیده شود.

دادکان ادامه داد: در بحث تبانی فدراسیون فوتبال هم نقش دارد. در دلال بازی، تبانی ، فساد و بی انضباطی مالی در فوتبال وجود دارد. مسئولان هم نقش دارند ولی دوست داریم بگوییم خبرنگار و دلال ایراد دارند در صورتی که خود مسئول نقش دارد. فدراسیون مقصر است وقتی محرز شد فلان تیم تبانی کرده باید جلوی کار را بگیرد نه اینکه تیم را قهرمان اعلام کند. مدیریت فدراسیون ضعیف است.

مصاحبه دکتر دادکان در تاریخ ۲۳ اردیبهشت سال ۱۳۹۲ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| دادکان: در تبانی خود فدراسیون فوتبال هم نقش دارد/ صدا و سیما اجازه نمی‌دهد صدای کسی در بیاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • بیخک جروق IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    معروفترین تبانی استقلال با فجر(مهدی نظری).و ضایعترینش استقلال و هوادار(عبدی)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی