نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
نکونام کاریزما دارد و بازیکنان از او حساب می‌برند/ بهترین گزینه ممکن سرمربی استقلال شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میثم بائو بازیکن پیشین استقلال از انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم دفاع کرد.

این روزها باشگاه استقلال پس از انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی، مشغول یارگیری در فصل نقل و انتقالات است.

در همین ارتباط و سرمربیگری جواد نکونام در استقلال، میثم بائو پیشکسوت آبی‌ها می‌گوید: به نظر من در شرایط فعلی جواد نکونام بهترین گزینه ممکن بود که سرمربی استقلال شد. او بازیکن بزرگی بوده، رکورددار بازی در تیم ملی است و سابقه بازی در استقلال را هم دارد. جواد نکونام از دوران کودکی طرفدار استقلال بوده و خانواده استقلالی هم دارد بنابراین انتخاب او حرف و حدیثی باقی نگذاشت ضمن آن که جواد نکونام کاریزما دارد.

او ادامه می‌دهد: کاریزما و شخصیت جواد نکونام لازمه مربیگری در تیم استقلال است چرا که باعث می‌شود بازیکن از او حساب ببرد. من در استقلال بازی کردم و خوب می‌دانم سرمربی اگر کاریزما نداشته باشد در این تیم موفق نمی‌شود. من اسمی نمی‌آورم اما مربیانی به استقلال آمدند که قهرمانی و افتخاراتی داشتند اما چون عقبه استقلالی یا کاریزمای لازم برای مدیریت بازیکنان را نداشتند موفق نشدند.

بائو ضمن اشاره به حمایت طرفداران استقلال از جواد نکونام یادآور می‌شود: شاید مهم‌تر از همه اینها خواسته هواداران استقلال بود. طرفداران استقلال جواد نکونام را انتخاب کردند و باشگاه هم دست روی او گذاشت و به نظرم این موضوع در آینده خیلی می‌تواند به سرمربی جدید آبی‌ها کمک کند. اگر به فرض تیم استقلال چند بازی هم نتیجه نگیرد باز هواداران از نکونام و تیمش حمایت خواهند کرد. داشتن پشتوانه مردمی و هواداری برای کار در تیم بزرگ و پرطرفدار استقلال خیلی تأثیرگذار است.

هافبک سال‌های نه چندان دور استقلال در مورد جدایی احتمالی برخی بازیکنان با تجربه از این تیم نیز تصریح می‌کند: این تصمیم برعهده سرمربی استقلال است. جواد نکونام مسئول اول نتایج این تیم در لیگ بیست و سوم است و بنابراین او باید بگوید چه کسی بماند یا چه کسی نماند؟ به اعتقاد من اصل اسم تیم استقلال و باشگاه است و تجربه نشان داده این تیم به هیچ اسمی وابسته نیست. بازیکنان بسیار مشهور و بزرگی به استقلال آمده و رفتند اما حرفی که من می‌خواهم بزنم خرید و تقویت تیم است. استقلال بی تعارف بازیکن بزرگ می‌خواهد و این قانون سقف بودجه ممکن است دست انداز این تیم شود. امیدوارم در نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان خوب و بزرگی به این تیم اضافه شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • 6 IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    پس ديگه هيچ بهونه اي نداريد كه آخ اينطور شد و داور بود و اي اف سي پرسپوليسيه و اين جور چيزا. در تاريخ ثبت شد
    • ع ق QA ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      عقلیت و فلسفه اینها فوتبالی نیست و ممکن نیست واقعیت های فوتبالی را باور کنند نق زدن بهانه حویی و کری خوانیهای از سر لجبازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی