نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
۲ |
۰
یک استقلالی در لیست انتظار پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها اخبار متنوعی از احتمال خرید بازیکن از استقلال توسط پرسپولیس به گوش می‌رسد.

بنابر اخبار واصله حسین حسینی، عارف غلامی، مهدی مهدی پور، زبیرنیک نفس، امید حامدی فر و سجاد شهباززاده مد نظر جواد نکونام برای فصل آینده نیستند.

خبردار شدیم این بازیکنان مورد اشاره مورد توجه یحیی گل محمدی نیستند و شاید سرمربی پرسپولیس در شرایط خاصی و چنانچه هافبک دفاعی مناسبی پیدا نکند، مهدی مهدی‌پور شاگرد قدیمی خودش را وارد لیست خرید تیمش کند.

البته یحیی گل محمدی بدش نمی‌آمد ابوالفضل جلالی را پس از فسخ قرارداد در اختیار بگیرد که ظاهرا این مدافع چپ پا پس از نشست و مذاکره با جواد نکونام تصمیم به ماندن در استقلال گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مهدی ف ایران IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    مهدی مهدی پور از اون دسته از بازیکنهاست که فقط واسه پول بازی میکنه. بعد دو سه سال که تو استقلال بود، نگفت که از بچگی کیسه دوست بودم و از این حرفا. خیلی راحت گفت پیشنهاد مالی استقلال از پرسپولیس بیشتر بود، رفتم استقلال. الان هم بیاد پرسپولیس، فقط بخاطر پوله. بازیکنی که تعصب به لباس تیم نداشته باشه، سرش رو جلوی توپ نمیزاره اصطلاحا. مثل خدابیامرز علی انصاریان پرسپولیس و حنیف استقلال و البته خیلی دیگه از بازیکنهای دیگه که واقعا عاشق این دو تیم بودند و هستند. پارسال مهدی پور گفت 15 میلیارد گرفته تو استقلال، عمرا کمتر از 20 میلیارد قرارداد تمدید کنه. پرسپولیس هم به بالاترین قیمت پارسال 12 و نیم داده به بیرانوند و چند نفر ملی پوش دیگه، امسال آخرش 15 میلیارد قرارداد ببنده با ملی پوشها. با این حساب مهدی پور یا باید با همون 15 میلیارد بمونه استقلال و یا بره سمت شهر خودشون که پول و پله خوب خرج میکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی