نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
قیمت ستاره گلزن خط حمله آبی‌ها مشخص شد/ او هرچه زودتر باید برود!
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به نظر می‌رسد روملو لوکاکو آینده‌ای در چلسی نداشته باشد و آبی‌ها به دنبال انتقال او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستند. اینتر می‌خواهد او را دوباره به خدمت بگیرد اما با یک مانع مواجه است.

چلسی امیدوار است روملو لوکاکو را هر چه سریعتر بفروشد، اما همچنان ۳۴ میلیون پوند در ازای او می‌خواهند.

این مهاجم بلژیکی در برنامه‌های سرمربی جدید مائوریسیو پوچتینو در استمفوردبریج جایی ندارد، و فصل گذشته را به صورت قرضی در اینتر گذراند. این اینتر بود که چلسی با مبلغ ۹۷.۵ میلیون پوندی که در آن زمان رکورد باشگاه بود، با آن معامله کرد و لوکاکو را به خدمت گرفت، اما اکنون آنها حاضرند برای انتقال دائمی او در تابستان، ضرر قابل توجهی را متحمل شوند.

به گزارش نشریه گازتا، لوکاکو تردیدی ندارد که آبی‌ها می‌خواهند از شر او خلاص شوند، اما نمی‌گذارند با قیمت ارزان یا به صورت قرضی باشگاه را ترک کند.

میلان هم به خرید او علاقه‌مند بود اما ملی‌پوش ۳۰ ساله بلژیکی به دلیل عشقش به اینتر که در دو دوره به وجود آمده، تصمیم گرفت پیشنهاد روسونری را رد کند. لوکاکو همچنین پیشنهاد قرارداد سودآور الهلال عربستان را هم رد کرد.

با این حال، به نظر می‌رسد که ترجیح او پیوستن مجدد به نراتزوری است و این تصمیم چلسی را اذیت کرده، زیرا آنها می‌خواهند در اسرع وقت او را روانه کنند. در روزنامه ایتالیایی اضافه شده است که اینتر به خوبی از نقش خود به عنوان راه‌حل بالقوه آگاه است و قصد دارد از آن در مذاکره‌ برای کاهش قیمت استفاده کند.

پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی در اوایل ماه جاری، استیون ژانگ، رئیس باشگاه، به صراحت اعلام کرد که مصمم به معامله با چلسی است. ژانگ اظهار داشت: «او وابستگی زیادی به اینتر نشان داده و اینتر را دوست دارد، این خیلی واضح است. او مرد شگفت‌انگیزی است. اما با چلسی قرارداد دارد، بنابراین باید منتظر بمانیم تا با آنها صحبت کنیم.»

خود این بازیکن ۳۰ ساله نیز به شدت به بازگشت به سن‌سیرو مشتاق است. لوکاکو در ماه می گفت: «فکر می‌کنم فصل گذشته در چلسی عملکرد خوبی داشتم. اما آن زمان می‌دانستم که اگر در چلسی نتیجه خوبی نگیرم، هنوز اینتر را در دسترس خواهم داشت. زمانی که دوباره قراردادم را امضا کردم، می‌دانستم که به اینجا تعلق دارم.»

وکیل او «سباستین لدوره» اخیراً به رسانه‌های ایتالیایی گفته است: «هیچ مذاکره‌ای با میلان صورت نگرفته، روملو می‌خواهد در اروپا بماند و با نرفتن به عربستان سعودی این موضوع را تایید کرد. موضع چلسی این است که باشگاه‌های علاقه‌مند باید پیشنهادی رسمی ارائه بدهند و نوبت اینتر است تا وارد عمل شود.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی