ای کاش مدیران استقلال سیاست داشتند و طور دیگری رفتار می‌کردند/ حرمت بزرگان باشگاه را حفظ کنید/ تکلیف قایدی و محبی چه می‌شود؛ حسین حسینی کجا می‌رود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال گفت: بهتر است کادر مدیریتی باشگاه استقلال حرمت افراد را حفظ کند. اشخاصی که برای کمیته فنی دعوت شده بودند هر کدام سال‌ها در استقلال حضور داشتند

بهتاش فریبا که  خودش یکی از اعضای کمیته فنی استقلال بود در گفتگو با خبرورزشی پیرامون ماجرای انحلال کمیته مذکور با صراحت حرف زد. حرف‌های تازه بهتاش فریبا را در زیر می‌خوانید:

با تصمیم هیئت مدیره، کمیته فنی استقلال منحل شد. کمیته‌ای که شماهم در آن عضویت داشتید و حالا می‌خواهیم نظرتان پیرامون این اتفاق را بدانیم.
منحل شد؟ چیزی که اصلاً وجود نداشته چطوری منحل شد؟ کمیته فنی که فقط یک جلسه برگزار کرد و تازه همان جلسه هم با دو غایب انجام شد اصلاً مگر تشکیل رسمی‌شده بود که حالا آقایان خبر از انحلال آن را مطرح می‌کنند؟ در همان یک جلسه ای که تشکیل شد من و سهراب بختیاری زاده حضور نداشتیم. من که اصلاً حتی موقع انتخاب اعضای کمیته فنی و تشکیل همان یک جلسه هم در ایران حضور نداشتم. به نظرم بهتر است کادر مدیریتی باشگاه استقلال حرمت افراد را حفظ کند اشخاصی که برای کمیته فنی دعوت شده بودند هر کدام سال‌ها در استقلال حضور داشتند و پیراهن این تیم را بر تن کردند.

به نظر شما بهتر نبود سیاست دیگه ای توسط باشگاه پیرامون این مسئله اتخاذ می‌شد؟
به نظرم ای کاش آقایان سیاست داشتند و طور دیگری واکنش نشان می‌دادند. البته من سالها کنار استقلال زندگی کرده‌ام و قطعاً هواداران عزیز این تیم هم امثال بهتاش فریبا را به خوبی می‌شناسند.

به نظر شما استقلال با جواد نکونام موفق می‌شود؟
چندی قبل در گفتگو با خبرورزشی اعلام کردم هر کسی سرمربی استقلال شود کار بسیار سختی را دارد چون این فصل سخت ترین فصل استقلال خواهد بود. اصلاً بحث جواد نکونام به کنار، ما الان ابتدا باید ببینیم کدام بازیکنان برای فصل آینده در تیم باقی می‌مانند. باید ببینیم تکلیف قایدی و محبی چه می‌شود. باید بدانیم حسین حسینی در تیم می‌ماند یا نه؟ باید بدانیم سیلوا و عارف غلامی‌چه می‌شوند. همه این موارد نکات بسیار مهمی‌است که سرمربی با آنها دست به گریبان است و ابتدا باید ببینیم چه نیروهایی برای لیگ بیست و سوم در اختیارش  قرار می‌گیرند و پس از آن پیرامون عملکرد تیم نظر داد به نظر من زمان جواب همه  این سوالات را می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کمال آبی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    حیف استقلال که قدر شما را ندونست
  • عادل IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    تعیین سقف مبلغ قرارداد بازیکنان هم از عجایب فوتبال ماست و امکان نداره اجرا بشه
    • کلنگلیس IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      برای استقلال شک نکنید اجرامیشه ولی برای تیم سوگلی حکومت وتیمهای دیگه نه بدون شک اجرانمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی