نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
پرونده بازیکن برزیلی استقلال وارد فاز تازه‌ای شد؛ دوست دارم در استقلال بمانم/ با این تیم ۲ جام گرفتم و به آن افتخار می‌کنم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

چند روز پیش عنوان شد که رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال قصد جدایی از این تیم را دارد.

رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته تیم استقلال که در نیم فصل لیگ برتر بیست و یکم به استقلال پیوست در پایان لیگ برتر بیست و یکم توانست همراه با استقلالی ها قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیرد. او در آبان ماه سال گذشته نیز پس از پیروزی در دیدار با نساجی، همراه با استقلال در جشن قهرمانی سوپرجام شرکت کرد و در مدت زمان کمتر از ۶ماه توانست دو بار همراه با استقلال طعم شیرین قهرمانی را بچشد.

این بازیکن که جزو نفرات ثابت استقلال به شمار می رفت در ۲۷ مسابقه استقلال در فصل گذشته برای این تیم در مسابقات حضور داشت و ۲۳۵۱ دقیقه در ترکیب آبی پوشان بازی کرد. او در هر ۲۷ بازی از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفت و یکی از مؤثرترین مهره های این تیم بود.

حالا و در شرایطی که این بازیکن به خاطر عدم دریافت حقوقش نسبت به ادامه همکاری با باشگاه استقلال دچار تردید شده ظاهراً یکی از مسئولان باشگاه استقلال با وی تماس گرفته است.

رافائل سیلوا که در یک سال و نیم گذشته شرایط خیلی خوبی را در تهران سپری می‌کرد و همواره با انتشار تصاویر خودش همراه با خانواده اش در تهران، از زندگی در پایتخت کشورمان ابراز رضایت داشته، نسبت به ادامه همکاری با استقلال ابراز علاقه کرده و گفته: «دوست دارم همچنان در خدمت استقلال باشم. من با همه بچه های تیم دوست هستم و رابطه خوبی بین من و آنها به وجود آمده است».

وی همچنین با اشاره به موفقیت هایش در این مدت گفته: «من با استقلال دو جام گرفتم و این برایم ارزشمند است چون در سوابق فوتبالی ام می توانم به آنها افتخار کنم. اما شرایط مالی من و باشگاه به شکلی پیش رفت که حالا منتظرم ببینم چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد».

گفته می‌شود سیلوا از طریق وکیلش نسبت به دریافت حقوق عقب افتاده اش اقدامات لازم را انجام داده اما از طرف دیگر مدیران باشگاه استقلال سعی دارند این موضوع را به شکل دوستانه و خارج از فضای شکایت حل و فصل کنند. قرار است این موضوع طی روزهای آینده به شکل شفاف‌تری از طریق باشگاه استقلال دنبال شود.

یک مقام مطلع در باشگاه استقلال در این باره به خبرورزشی گفت: «در حال حاضر به شدت درگیر بحث یارگیری و بستن تیم برای فصل آینده هستیم اما قطعاً نسبت به پرداخت حق و حقوق بازیکن خوبی مثل سیلوا درصددیم تا شرایطی ایجاد کنیم که مشکلی از این بابت باشگاه استقلال و این بازیکن خوب را تحت تاثیر قرار ندهد».

رافایل سیلوا هنوز یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و تا تیرماه سال آینده بازیکن استقلال است اما با توجه به عدم دریافت به موقع مطالباتش قادر است قراردادش را یکطرفه فسخ کند که گفته می شود ظاهرا این کار را انجام داده است.

پرونده بازیکن برزیلی استقلال وارد فاز تازه‌ای شد؛ دوست دارم در استقلال بمانم/ با این تیم ۲ جام گرفتم و به آن افتخار می‌کنم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی