نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
گشت و گذار در هواپیمای لاکچری و شگفت‌انگیز الهلال عربستان/ با این پرواز شاهزاده شوید! +ویدیو
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ویدیویی که اودیون ایگالو مهاجم نیجریه‌ای الهلال عربستان از هواپیمای مجلل این تیم منتشر کرد، در روزهایی که ستاره‌ها به سوی این کشور خاورمیانه‌ای می‌روند، خبرساز شد.

تأثیر لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی روی فوتبال در حال افزایش است و تعدادی از ستاره‌های لیگ برتر انگلیس هم امسال به خاورمیانه می‌روند تا با دریافت پیشنهادهای مالی هنگفت در این کشور بازی کنند.

اگر ستاره‌ها بخواهند به پدیده رو به رشدی که در لیگ حرفه‌ای عربستان در انتظارشان است بپیوندند، فقط دستمزدهای هنگفت انتظارشان را نخواهند کشید و به نظر می‌رسد سفر برای مسابقات مختلف خیلی هم نخ‌نما و عادی نیست.

پردرآمدترین لیگ جهان در بحبوحه تبلیغات جنجالی که با انتقال سالیانه ۱۷۲ میلیون پوندی کریستیانو رونالدو به النصر در ژانویه آغاز شد، شروع به اعمال نفوذ در فوتبال جهان کرده است. تعداد زیادی از بازیکنان لیگ برتری مثل انگولو کانته، کالیدو کولیبالی و روبن نوس در حال حاضر انتقال‌شان به عربستان را نهایی کرده‌اند.

بوئینگ طلایی

حالا مهاجم سابق منچستریونایتد که از قبل در عربستان مشغول بود، از امکانات تجملاتی که برای بازیکنانی که از لیگ برتر می‌آیند فراهم است، پرده برداشته. اودیو ایگالو که در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ به صورت قرضی در اولدترافورد حضور داشت، با ۱۹ گل در این فصل یکی از بهترین گلزنان لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی بود.

این بازیکن ۳۴ ساله به وضوح از دوران حضورش در عربستان در خارج از زمین لذت می‌برد. او ویدیویی را آپلود کرده که نشان می‌دهد چگونه تیمش با یک هواپیمای مجلل به خارج‌ازخانه سفر می‌کند. در این ویدیوی ستاره نیجریه‌ای فضای استراحت بزرگ داخل هواپیما و همچنین کابین خلبان و صندلی‌های جادار هواپیما را بررسی می‌کند. این هواپیما دارای یک اتاق غذاخوری و یک تخت طلایی است، جایی که بازیکنان می‌توانند خودشان را مثل یک عضو از خانواده‌ای سلطنتی ببینند.

بر اساس گزارشی که نشریه «میل» منتشر کرده، هواپیمای بوئینگ ۴۰۰-۷۴۷ تیم الهلال بیش از ۱۷۰ میلیون پوند ارزش دارد و توسط افرادی مانند شاهزاده الولید بن‌طلال هم اجاره شده است. این میلیاردر که صاحب سه کاخ در سرزمین سعودی‌هاست، از هواداران بزرگ الهلال به شمار می‌رود.

ستاره‌های جدید

با وجود ذوق‌زدگی ایگالو از امکانات تیمش، آینده‌اش در الهلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چرا که قراردادش این تابستان به پایان می‌رسد و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد صورت نگرفته است. اما آن‌ها می‌توانند بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرند که همه از دستمزد هفتگی و انتقال‌شان به شهرهای دیگر شگفت‌زده شوند.

انتقال کالیدو کولیبالی ستاره چلسی به الهلال روز یک‌شنبه تأیید شد و این تیم عربستانی به‌شدت به دنبال برناردو سیلوا هافبک منچسترسیتی است. ستاره پرتغالی با وجود این که ۲۸ سال سن دارد، به طور جدی در حال بررسی یک انتقال عجیب است و این نگرانی را در بریتانیا ایجاد کرده که ثروت موجود عربستانی‌ها بازیکنان نخبه را در دوران اوج به سمت خودش بکشد.

این ماه صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان‌سعودی اعلام کرد که ۷۵ درصد از سهام ۴ باشگاه بزرگ کشور که الاتحاد، النصر، الاهلی و همچنین الهلال است را در اختیار گرفته.

این مطالب را هم از دست ندهید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اهورا IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    خدای من ! ! ! . . . چقدر شبیه ایران بود @ وای@

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی