مشکل مدافع استقلال مثل مشکل نکونام/ زوج تیم ملی در استقلال تکرار می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عارف غلامی یکی از بازیکنانی بود که گفته می‌شد در لیست خروجی تیم استقلال گرفته است اما به نظر می‌رسد جواد نکونام بر حفظ این بازیکن تاکید دارد.

جواد نکونام بعد از انتخاب به عنوان سرمربی تیم استقلال در تلاش است نفرات جدید خود را به ترکیب تیم اضافه کند. یکی از بازیکنان که مد نظر سرمربی استقلال است عارف آغاسی است. مدافع تیم فولاد خوزستان که به نظر می‌رسد حضورش در جمع آبی پوشان قطعی است.

همزمان با حضور عارف عارف آغاسی اعلام شد که عارف غلامی در لیست خروج استقلال قرار گرفته است اما به نظر می‌رسد جواد نکونام علاقمند به حضور این مدافع در ترکیب تیمش است و در ارتباط با حفظ این بازیکن با مدیران باشگاه صحبت کرده است. به خصوص که رافائل سیلوا به تازگی قرارداد خود را با تیم استقلال فسخ کرده است.

گفته می‌شود مشکلی که عارف غلامی برای ادامه ی حضور در تیم استقلال پیدا کرده است شبیه به مشکل جواد نکونام است که مدیران باشگاه استقلال در پی برطرف کردن این مشکل هستند.

نکته ی جالب اینکه عارف غلامی و عارف آغاسی همبازی یکدیگر در تیم ملی جوانان در جام جهانی ۲۰۱۷ بودند و این زوج قرار است در تیم استقلال تکرار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حسین IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    چطور گلممد آن حرفها را زد همه نشنیده گرفتند اما حالا که به غلامی رسید همه حساس شدند مثل اینکه لنگپولیس آزاد است هر کاری بکند مثل در مورد حیف ومیل بیت المال آقای قربانزاده به هیچ وجه به پرسپولیس ورود نکرد در مورداستوریهای گلممد کسی ورود نکرد اما وقتی به استقلال می رسد همه حساس می‌شوند واقعا باید تاسف خورد برای این یک بام و دوهوا که بین لنگپولیس واستقلال قرار می دهند خدا لعنتشون کند آنها را که به این تیم مردمی ضربه می زنند
  • البرز IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    با این خط دفاعی نابود میشیم به قرآن
  • منصف IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    گل ممدی و سروش رفیعی هرچه دلشان خواست گفتند و از هفت دولت ازادنند ولی عارف و وریا و نکو نام گیر دارند......بخدا دیگه مرغ پر کنده هم از مافیای سرخ و حملات ناجوانمردانه به استقلال مردمی ترین تیم ایران باخبر هستند
  • آبی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    بره به نفعش هست. سه چهار نفر دیگه هم بهتره برن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی