نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
نتیجه فاجعه‌بار اسکوچیچ در کرواسی/ دراگان اخراج می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از تساوی بدون گل مقابل رومانی، تیم زیر ۲۱ سال کرواسی به کارش در جام ملت‌های زیر ۲۱ ساله‌های اروپا پایان داد.

تیم زیر ۲۱ ساله‌های کرواسی که دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را روی نیمکت خود می‌بیند، عملکرد ضعیفی در رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۱ سال اروپا داشت و بدون گل زده، مسابقات را ترک کرد.

این تیم که با اسپانیا، اوکراین و رومانی هم‌گروه بود، ابتدا با دو گل مغلوب اوکراین شد و سپس با شکست یک گله مقابل اسپانیا، شانس حضور در مرحله حذفی این رقابت‌ معتبر را از دست داد.

در نهایت با تساوی بدون گل مقابل رومانی، پرونده کرواسی اسکوچیچ بدون گل زده در این رقابت‌ها بسته شد. او در همین مسابقات به اندازه دوران حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران، طعم شکست را چشید. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    بازی‌ها تیمشو دقیقا دیدم مقابل رومانی 10 تا فرصت گل داشتن به تیرک هم زدن ولی شانس نداشتن مقابل اوکراین هم همینجور ولی احتمال اخراجش زیاده چون فوتبال به نتیجه است
  • Gaber IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    کرواسی هم مانند ایرانه کی کرواسی صعود کرده که با اسکوچیچ کنه
  • تاج کبیر IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    وقتی میگفتم اسکوچیچ مربی نیست این هم نمونه اش.یه عده هستند میگن اسکوچیچ پکیجی و یا دلال.پکیج را ول کنید.مربی اگه خوب نتیجه بگیره چه اشکال داره پکیج بچینه و یا دلال باشه.اصلا تمام تیم بشه لنگ.ولی مشکل اینجاست اسکوچیچ مربی نیست،مشکل ما دلال بودن یا پکیج نبود.مربی اگه خوب باشه با یازده تا چوب کبریت میتونه بهترین نتایج را بگیره.کیروش هم مربی نبود.اگه شاه فرهاد و یا کینگ شفر مربی تیم ملی بود بهترین نتایج تو جام جهانی میگرفت.الان هم قلعه نوعی داره خرابکاری اسکوچیچ و کیروش را درست میکنه.که زمان بر هست.عنایتی هم باید خرابکاری مهدوی کیا درست کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی