نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پشت پرده ادامه کار ستاره خارجی استقلال در فوتبال ایران/ وقتی دستِ ساپینتو در پوست گردو ماند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرتور کوین یامگا یکی از خوب‌های استقلال در فصلی که گذشت با پیشنهاد تیم جدید ریکاردو ساپینتو برای بازی مواجه شد. یعنی آپوئل قبرس.

آرتور کوین یامگا فصل گذشته زننده ۸ گل برای آبی‌ها در لیگ برتر بود و مصدومیت او در هفته‌های پایانی به زعم ریکاردو ساپینتو موجب از دست رفتن جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی شد. ریکاردو ساپینتو با جدایی از استقلال و حضور در تیم آپوئل قبرس تلاش زیادی کرد که پای کوین را به تیم جدیدش باز کند اما این نقل و انتقال صورت نمی گیرد.

اول اینکه کوین یامگا با استقلال قرارداد دارد، مسئله دوم زمانی که استقلال از بانک شهر برای پرداخت بدهی‌ها وام گرفت، بعد از تسویه حساب با طلب کاران داخلی و خارجی مقداری پول زیاد آورد که با تصمیم حجت کریمی این پول مستقیم از سوی بانک شهر در اختیار کوین قرار گرفت تا این بازیکن بهانه ی قانونی برای فسخ قرارداد نداشته باشد و سوم اینکه دستمزد پیشنهادی به کوین از سوی تیم قبرسی پایین تر از استقلال است.

به تازگی سیلوا قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد، به این خاطر که باشگاه استقلال نسبت به نوتیس‌ها بی توجه بود و از سویی دستمزدهای معوقه او بر خلاف کوین پرداخت نشده است.

با حضور کوین و صالح حردانی در سمت راست خط دفاعی تیم استقلال جواد نکونام دیگر بازیکن جدیدی را برای این پست در اختیار نخواهد گرفت.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجتبی رجائی IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    سیلوا فقط در دوره ی مجیدی عملکردش فوق العاده بود، ولی فصل فوتبالی که تازه پشت سر گذاشته شد عملکردش متوسط رو به ضعیف بود و چندتا سوتیه بسیار بد داشت، مخصوصاً بازی با سپاهان و پیروزی
    • تاج IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
      دقیقا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی