نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
ساکت الهامی در جمع بازیکنان مس رفسنجان؛ شادی پیرزن را باز هم تکرار کنید!
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در اولین جلسه تمرین مس رفسنجان، ساکت الهامی سوتفاهم های فصل قبل را برطرف کرد

ساکت الهامی از عصر سه شنبه کارش را به عنوان سرمربی مس رفسنجان با برگزاری اولین تمرین گروهی به شکل جدی آغاز کرد و در همان جلسه اول صریح با شاگردانش همکلام شد

 شروع کار ساکت الهامی و مس رفسنجان با هم پیمان شدن بازیکنان و مربیان این تیم همراه بود. ساکت الهامی که فصل پیش با هوادار به نیمه نهایی جام حذفی رسید و رتبه این تیم را در جدول رده بندی ارتقا بخشید، در اولین جلسه تمرینی به بازیکنان مس رفسنجان گفت:

در جمع شما هستند بازیکنانی که قبلا با من کار کرده اند، به طور نمونه حامد لک، می توانید خصوصیات اخلاقی من را از حامد بپرسید. من امکان ندارد با اعتراض به کسی میدان بدهم، ولی در تمرین تیم اصلی را پیدا می کنم. من با شناخت از شما به این تیم آمده ام و می خواهم با کمک هم کار بزرگ انجام بدهیم. 

بعد از این حرف ها بازیکنان مس و مربیان برای آغاز فصل جدید و رقم زدن نتایج بهتر هم قسم شدند. 

همچنین ساکت الهامی درباره حواشی بازی فصل گذشته هوادار و مس برای بازیکنان تیم جدیدش حرف زد.

ساکت الهامی گفت: در آن بازی یک نفر به مسعود شجاعی توهین کرد و من از بازیکن خودم دفاع کردم، همان طور که از این به بعد از شما دفاع می کنم. تمام باخت ها متعلق به من است و بردها برای شما و تنها توقعم این است که با تمام وجود بازی کنید و از فوتبال لذت ببرید. آن روز هم به شاگردانم همین را گفته بودم ولی یکی برگشت گفت شانس آوردی با این پیرمردها بازی را نباختی که من هم در جواب گفتم پیرمرد که خوب است با یازده تا پیرزن هم به شما نمی بازم. ولی دوستان ماجرا را کامل برای شما تعریف نکردند و سوتفاهم پیش آمد.

در این لحظه مهرداد رضایی بابت شادی گل فصل قبل خود از سرمربی جدید مس رفسنجان عذرخواهی کرد و ساکت الهامی سپس رو به مهرداد رضایی (همان بازیکنی که در جریان بازی برگشت هوادار و مس رفسنجان بعد از گلزنی، شادی پیرزن را انجام داد و عصا زدن را تقلید کرد) گفت:

شاید پیش خودت فکر کنی بابت آن شادی از دست تو دلخورم اما اتفاقا بیشتر از همه از کار تو خوشم آمد چون با آن شادی گل نشان دادی به پیراهن تیمی که می پوشی تعصب داری. آفرین، بازیکن باید همین شکل متعصب باشد. باز هم بعد از گلزنی آن شادی را تکرار کن. بازیکنی که با من کار می کند باید نسبت به تیم خودش تعصب داشته باشد چون خودم همین اخلاق را دارم. یک روز تمام توانم را می گذاشتم که به مس رفسنجان نبازم چون مربی تیم دیگری بودم اما حالا تمام توانم را به کار می بندم که مس رفسنجان برنده باشد.

مس رفسنجان با ساکت الهامی از عصر سه شنبه در زمین دانشگاه تهران استارت زد. شاگردان ساکت الهامی بعد از چند جلسه تمرین ابتدایی به سرچشمه می روند تا در ارتفاع تمرین بدنسازی داشته باشند و سپس برای اردوی خارجی آماده شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی