نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
خبر شوکه‌کننده؛ سرمربی سرشناس با پسرش دستگیر شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی پاری‌سن‌ژرمن به جرم اظهارات نژادپرستانه دستگیر شده است.

پلیس فرانسه کریستوف گالتیه سرمربی پاری‌سن‌ژرمن و پسرش را به خاطر اظهارات نژادپرستانه‌شان احضار کردند.  گالتیه در آستانه جدایی از پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد اما در حال حاضر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و از سوی بازرسان پرونده احضار شده است. پسر او، جان والوویچ گالتیه نیز به پلیس فراخوانده شد.

مقامات قضایی ۲۴ ساعت فرصت دارند تا اتهامات خود را رسمی و افراد مربوطه را دستگیر یا آزاد کنند. گالتیه پدر از زمان افشای این اتهام‌ها با بیانیه‌ای که از طریق وکیلش منتشر شد، بر بی‌گناهی خود تاکید کرد و گفت: «از اظهارات توهین‌آمیز و افتراآمیز علیه خودم شگفت‌زده شدم. قطعا با قاطعیت نسبت به این اتهامات برخورد خواهم کرد.»

گالتیه متهم است که در زمان حضورش در تیم نیس در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰، اظهارات تبعیض‌آمیز، نژادپرستانه و ضد مسلمانان داشته است هرچند که خودش این موضع را رد کرده است. سرمربی پاری‌سن‌ژرمن پیش از این با رد این اتهامات اعلام کرده بود که به جرم افترا علیه جولین فونیه، مدیر سابق باشگاه نیس و دو روزنامه نگار که در افشای اطلاعات فوق نقش داشتند شکایت می‌کند.

پاری‌سن‌ژرمن در حال کار روی فسخ زودهنگام قراردادش با این مربی پس از قهرمانی در لیگ فرانسه است و عنوان شده با لوئیس انریکه مارتینس، سرمربی سابق اسپانیا و بارسلونا، به توافق رسیده است.

این گزارش را هم بخوانید: حرکت جنجالی در فوتبال فرانسه/ روسری و حجاب برای زنان ممنوع شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی