نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
هواداران و فوتبالیست‌ها در تصمیمات قاره‌ای دخالت می‌کنند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک اقدام تاریخی در اتحادیه فوتبال اروپا در حال انجام است.

از این پس نماینده‌های فوتبالیست‌های اروپایی و هواداران در تصمیم‌گیری‌های مهم یوفا دخالت خواهند داشت. یوفا (کنفدراسیون فوتبال اروپا) اعلام کرد که کمیته اجرایی این نهاد در آخرین جلسه خود ورود نمایندگان بازیکنان فوتبال (از طریق FIFPRO اروپا) و هواداران (از طریق Football Supporters Europe) در گروه‌های مسئول تصمیم‌گیری را تصویب کرده است.

این یک اقدام تاریخی است که بر اساس آن، بازیکنان و هواداران در کمیته‌های دائمی تصمیم‌گیری یوفا حضور خواهند داشت و به نمایندگان فعلی اتحادیه‌های ملی، لیگ‌ها و باشگاه‌ها خواهند پیوست.

یوفا با این حرکت بحث‌های جامع‌تری ایجاد می‌کند و اطمینان حاصل خواهد کرد که صداهای بیشتری در شکل‌دهی به آینده ورزش شنیده و در نظر گرفته خواهد شد.

الکساندر چفرین، رئیس یوفا، ضمن تایید این خبر گفت: «ما بر اساس ایده‌هایی که پس از مشورت با اعضا و ذی‌نفعانمان (لیگ‌ها، باشگاه‌ها، بازیکنان، هواداران) موردبحث قرار گرفته‌اند، گام‌های مشخصی در جهت اتخاذ تصمیمات فراگیرتر، قوی‌تر و شفاف‌تر برای فوتبال اروپا بر خواهیم داشت.»

این مطلب را هم بخوانید: اعتراف رئیس یوفا درباره مشکلات فینال لیگ قهرمانان اروپا؛ می‌دانیم در استانبول همه‌چیز عالی نبود/ باید از شر احمق‌ها خلاص شویم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی