نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
عکس| واکنش نکونام به اتفاقات زشت تمرین استقلال/ ای کاش بچه‌هایم را به تمرین نمی‌آوردم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از جمله اتفاقات عجیب در حاشیه اولین جلسه تمرینی استقلال به کار بردن الفاظ رکیک از سوی گروهی از هواداران علیه سرپرست مدیرعاملی باشگاه بود.

نخستین جلسه تمرینی تیم استقلال با حواشی زشت و ناراحت کننده‌ای همراه بود.

درگیری و فحاشی بر روی سکوهای کمپ ناصر حجازی تا جایی پیش رفت که به کار رفتن الفاظ رکیک علیه سید حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه موجب شد تا زد و خوردهایی روی سکوی کمپ زنده یاد حجازی به وجود بیاید.

تا پیش از سر داده شدن الفاظ رکیک علیه حجت کریمی و خانواده اش هیچ تنشی روی سکوهای کمپ حجازی احساس نمی‌شد. حتی زمانی که شعار «کریمی حیا کن! استقلال را رها کن» هم سر داده می‌شد لیدرهای استقلال، هانی کُرده و رفقایش هیچ اقدامی علیه شعار دهندگان انجام ندادند اما به رغم حضور بانوان طرفدار استقلال در بخش دیگری از کمپ حجازی وقتی تماشاگرنماهای حاضر در کمپ با الفاظ رکیک، هتاکی علیه سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و خانواده‌اش را آغاز کردند، استارت اتفاقات تلخ زده شد.

در این بین جواد نکونام سرمربی استقلال به خاطر بروز این اتفاقات به یک دلیل مشخص به شدت ناراحت شد.

عکس| واکنش نکونام به اتفاقات زشت تمرین استقلال/ ای کاش بچه‌هایم را به تمرین نمی‌آوردم!

نکونام که در اولین جلسه تمرینی از پدر خود دعوت کرده بود تا همراه با پسر و دختر خودش کنار زمین حضور داشته باشند پس از وقوع این اتفاقات تلخ، تأسف بار و خجالت آور به شدت ناراحت شده و به اطرافیانش گفته: «ای کاش فرزندانم را به کمپ نمی‌آوردم!».

ظاهراً تنش‌های به وجود آمده در محل تمرین باعث ناراحتی خانواده نکونام شده و پدر سرمربی استقلال هم از این بابت تحت تاثیر قرار گرفته است.

یادآور می‌شود؛ به دلیل بروز اتفاقات غیرمنتظره روز عید قربان در محل تمرین استقلال، حراست وزارت ورزش به مسئولان باشگاه استقلال هشدار جدی داده و از طرف دیگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز سرپرست مدیرعاملی باشگاه را احضار کرده است.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • کیوان IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    آقای نکونام ارازل و اوباش را از اطراف تیمت دور کن تا دیگه شاهد این صحنه های زشت نباشی، زمان فرهاد مجیدی نه خبری از لیدر جیره خور بود نه ارازل و اوباش نه جان نثار مدیران،نکونام هم برای موفقیت باید همون راهی رو بره که مجیدی رفت و گرنه سرنوشت منصوریان و فکری در انتظارشه؛هواداران هم دیگه ازش حمایت نخواهند کرد
  • عادل IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    بهترین راه عمل به درخواست هواداران مبنی بر تغییر سرپرست مدیرعامل است تا شاهد تکرار این صحنه های تاسف آور نباشیم ، خواسته ی هوارادان هم بیجا نیست نامی در حد و اندازه ی نام استقلال را برای این باشگاه بزرگ طلب می کنند نه فردی که تا چندی پیش تو فوتبال هیچ فعالیتی نداشته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی