نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مهاجم سابق پرسپولیس کاندیدای سرپرستی استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنان اسبق پرسپولیس هم نامش به جمع کاندیداهای احراز سمت سرپرستی استقلال اضافه شده است.

پس از تحولاتی که در استقلال به وقوع پیوست و جواد نکونام روی کار آمد، بیژن طاهری که وظیفه مدیریت و سرپرستی تیم در دو فصل گذشته را بر عهده داشت به نوعی کنار کشید تا شین تازه‌ای برای او انتخاب شود.

ابتدا بحث رضا حسن‌زاده مطرح شد که مدافع اسبق آبی پوشان که سابقه قهرمانی آسیا در این تیم را هم دارد به جای بیژن طاهری حکم می‌گیرد حسن‌زاده هنوز هم این شانس را دارد ولی افراد دیگری هم هستند که نامشان در گوشه و کنار باشگاه به عنوان کاندیداهای احراز سمت سرپرستی استقلال مطرح شده است. از جمله این افراد می‌توان به فراز فاطمی اشاره کرد مهاجم با اخلاق دهه ۸۰ فوتبال کشورمان که چند فصل برای استقلال فوتبال بازی کرد و البته برای مقطع کوتاهی هم پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد.

فراز تا همین چند وقت قبل مدیر تیم ملی امید بود اما پس از جدایی مهدی مهدوی‌کیا او هم تصمیم گرفت به همکاری خود با فدراسیون پایان بدهد. البته انتخاب فاطمی به عنوان سرپرست استقلال هنوز جدی نشده و او صرفاً یکی از گزینه‌ها محسوب می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • عادل IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    فقط همین بود که فراز پرسپولیسی سرپرست تیم بشه . بابا . اسم این مجموعه ای که کریمی داره تشکیل میده دیگه استقلال نیست هرچ زودتر باید متوجه بشه چه خوابی برای استقلال دیدند
  • سامان IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    بابا جمع کنید خودتونو چی به سر استقلال در میادیند
  • حسین IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    باباچراهرچی لنگی میارن تواستقلال کریمی لنگی گورا گم کن برو استقلال نابودکردی دیگه لنگیارو هم میخوایی بیاری نابودترش کنی، دیگه چی گذاشتی برااستقلال ازلیگ اسیاعمداحذفش کردی، بابازیکناقراردتمدیدنمیکنی، پولشون نمیذی، بازیکن نمیخزی که پس تواستقلال توچکاری فقط اومدی پولش بدزدی ببری برالنگیاپایشون قوی ترکنی، بابابی ناموس ازاستقلال برو کمراستقلال شکستی تولنکی بیشرف
    • میلاد IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
      برو کیسه کش کل ایران فهمیدن نمی‌تونید با پرسپولیس تو زمین رقابت کنید فقط حرف زدن بلدید عقب مونده های دوزاری اون از (مدیر محبوبتون حاج علی فتح الله😂🤣) اینم از کریمی اونم از هانی کرده ک هوادارتونو کتک زد تقصیر ما نیس مکتبتون …..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی