نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
واکنش رئیس فدراسیون والیبال به رفتار عجیب کنسولگری آمریکا/ سرمربی تیم ملی لیگ ملت‌ها را از دست داد؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا داورزنی به اقدام جنجالی آمریکا علیه تیم ملی والیبال ایران واکنش نشان داد.

ساعتی پیش فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد که کارشکنی‌های آمریکا ادامه پیدا کرده و تیم ملی با ترکیبی ناقص راهی آمریکا خواهد شد. همچنین حتی حضور بهروز عطایی در هفته سوم لیگ ملت‌ها نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.  

به همین بهانه جزئیات این اتفاق را از رئیس فدراسیون والیبال پرس و جو کردیم. محمدرضا داورزنی گفت: فعلاً در حال ایمیل زدن و ایمیل گرفتن هستیم. از طرف دیگر فدراسیون والیبال آمریکا نیز با کنسولگری این کشور در آنکارا در ارتباط است تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم. یک گروه از بچه‌های ما فردا شب به آمریکا می‌روند. این آقایان معلوم نیست چه کار می‌کنند و شرایط برای هیچ کدام از دو طرف روشن نیست. یک کدهایی می‌دهند که باید مثلاً کارها انجام شود اما برای مثال هنوز به ولی‌زاده یا همایونفرمنش ویزا نداده‌اند. همه مدارک چهار ماه پیش داده شده و بهانه‌های آن‌چنانی مطرح می‌شود. در حال سعی هستیم تا از این شرایط به وجود آمده با کمترین آسیب عبور کنیم.

داورزنی درباره احتمال اینکه بازیکنانی نظیر ولی‌زاده و همایون فرمنش کلاً ریجکت شوند و اینکه آیا ممکن است بهروز عطایی با تیم با آمریکا نرود نیز گفت: نه این اتفاق رخ نمی‌دهد و در مورد آقای عطایی هم قول داده‌اند که تا دوشنبه صبح ویزای ایشان صادر شود. در تلاش هستیم تا تیم در شرایط بهتری در آمریکا حاضر شود و بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ali FR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    مسخره است. آقایان چهل و اندی سال است که با آمریکا رابطه ندارند و مشکلات آن در زندگی داخلی مردم و وضع کشور مشهود است. اما برای رفتن به آمریکا ببینید چه خودشان را به درب و دیوار میزنند. از رییس جمهور تا رییس فدراسیون کشته و مرده آمریکا رفتن هستند. حداقل سفرتون را لغو کنید و یک شوی تبلیغاتی دیگه علیه آمریکا راه بیندازید....بعد هم اگر رفتید آمریکا در همون فرودگاه پلیس مرز چند نفر را بازداشت کرد با چه دیپلماسی میخواهید مشکل را رفع و رجوع کنید؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی