نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بعد از قایدی؛ دیگر ستاره خط حمله استقلال هم جدا می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال برای حضور دوباره محمد محبی در جمع آبی‌پوشان هیچ اقدامی انجام نداده است!

محمد محبی فصل گذشته با ۸ گل برای استقلال یکی از خوب های تیم آبی بوده است و برای برتن کردن پیراهن دوباره استقلال باید از باشگاه سانتاکلارا مجوز بگیرد. چرا که او به عنوان بازیکن قرضی به اردوی تیم استقلال ملحق شده بود.

بنا به گفته حجت کریمی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال، باشگاه سانتاکلارا برای فروش قطعی محمد محبی ۶۰۰ هزار یورو طلب کرده است و این شاید باشگاه استقلال را مجاب کند قید این ستاره را بزند. به این خاطر که باشگاه استقلال با این پول می‌تواند بازیکن خوب خارجی جذب کند و یا حتی با عدد کمتری هم با بازیکن خارجی به توافق برسد.

نکته مهم دیگر اینکه ۶۰۰ هزار یورو تنها پول رضایتنامه محمد محبی است و باشگاه استقلال دست کم ۳۰۰ هزار یورو هم باید به محمد محبی بدهد. این بدین معنی است که جذب محمد محبی نزدیک به یک میلیون یورو برای باشگاه استقلال آب می‌خورد  و برای آبی‌ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

آنطور که از شواهد امر پیداست، باشگاه استقلال برای کاهش هزینه‌ها حتی قید مهدی قایدی را هم زده است. به هر صورت حفظ این دو بازیکن استقلال را با چالش مالی مواجه می‌کند و به نظر باشگاه استقلال جذب دو بازیکن با کیفیت با مبالغ کمتر را جایگزین حفظ مهدی قایدی و محمد محبی کرده است. دو بازیکنی که فصل گذشته به اتفاق ۲۰ گل برای تیم آبی به ثمر رسانده بودند. استقلال در گام نخست برای پر کردن حلاء حضور مهدی قایدی، مهرداد محمدی را به خدمت گرفت. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی