نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
نبرد شکیرا و مسی برای تبدیل شدن به ستاره شماره یک شهر میامی
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

خواننده کلمبیایی و اسطوره آرژانتینی به زندگی در میامی خو می‌گیرند و تجارت خود را گسترش می‌دهند.

دو نامی که سال‌ها مترادف با شهر بارسلونا بودند، شکیرا و لیونل مسی، اکنون در کنار صدها ستاره جهانی دیگر در میامی زندگی می‌کنند. خواننده پاپ چند ماه پیش پس از جدایی از جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، به آنجا نقل مکان کرد، در حالی که مسی به تازگی با ترک پاری‌سن‌ژرمن و پیوستن به اینترمیامی، به این شهر رفته است. هر دو منافع تجاری دیگری خارج از موسیقی و ورزش دارند، بنابراین به درستی می‌توانند تبدیل به پادشاه یا ملکه شهر فلوریدا شوند.

تلاش شکیرا برای تسلط بر بازار ایالات متحده

برای شروع، شکیرا ۳۸ عطر را با نام خود روانه بازار کرده که سود زیادی برای او به همراه داشته است. گفته می‌شود او ثروتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار دارد که از طریق آهنگ‌های خود و همچنین تجارت به دست آورده است. او همچنین روی برندهای لباس زیر و مواد غذایی سرمایه‌گذاری کرده و مجموعه اسباب‌بازی‌های آموزشی خود را با الهام از پسرش میلان طراحی می‌کند.

بخش عمده درآمد او از املاک و مستغلات است، و یک عمارت در میامی، دو خانه در بارسلون، یک مزرعه در اروگوئه و یک جزیره خصوصی در باهاماس دارد. او مدت‌هاست که یک سوپراستار در ایالات متحده آمریکا بوده، اما مدت زیادی را دور از آمریکای شمالی گذرانده و امیدوار است یک بار دیگر به یکی از محبوب‌ترین سلبریتی‌ها در ایالات متحده تبدیل شود.

مسی فوتبالش را خارج از اروپا می‌برد

طبق گزارش فوربس و سلبریتی نت ورث، لیونل مسی ۶۰۰ میلیون دلار ثروت دارد. در آن زمان قرارداد او با بارسلونا ۱۶۰ میلیون دلار در سال بود. درآمد او از طریق اسپانسرها بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون دلار برای یک سال است، در حالی که درآمد سالانه او بیش از ۲۰۰ میلیون دلار  و درآمدهای شغلی او ۱.۳ میلیارد دلار است.

به همه این ارقام، اکنون باید درآمدش از تیم MLS اینترمیامی را نیز اضافه کنیم. او در حالی که در میامی است، به دنبال ادامه سرمایه‌گذاری‌های تجاری آمریکایی خود خواهد بود، که چندین مورد از آنها حتی قبل از اینکه تابستان امسال به این تیم نقل مکان کند هم در میامی صورت می‌گرفتند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی