نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
واکنش سلطان به کتک خوردن دو هوادار استقلال/ خانمم گوشی را از دستم گرفت و گفت نگاه نکن!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سلطان آبی‌ها درباره اتفاقات پیش آمده در تمرین این تیم و کتک خوردن دو هوادار استقلال به علت انتقاد از عملکرد مدیران این تیم واکنش نشان داد.

علی جباری، پیشکسوت استقلال (ملقب به سلطان) درباره اتفاقات پیش آمده در تمرین آبی‌پوشان و کتک خوردن چند هوادار این تیم از سوی اراذل و اوباش مدعی شد: افرادی آلت دست برخی از مدیران قبلی می‌شوند. آجورلو (مدیرعامل سابق استقلل) گروهی دارد که شیطنت می‌کنند و به جان هوادار می‌افتند. هواداران هم تحت تاثیر قرار می‌گیرند. یکسری در حال سنگ اندازی هستند که این تیم شکل نگیرد.

مصیب آجورلو در حال نابودی استقلال است

وی ادامه داد: همیشه گفته‌ام برخی‌ها سنگ اندازی می‌کنند و لیدرها را علیه گروه روی کار می‌شورانند. مصیبت آجورلو در حال نابودی این تیم است. آجورلو برای نابودی این باشگاه آمد و الان هم یکسری افراد را دارد که با شوراندن آن‌ها آرامش را از تیم می‌گیرد.

جباری ادامه داد: آجورلو با قراردادهایی که بست مصیبت درست کرد. هر مدیری مشکل را گردن مدیر قبلی می‌اندازد. بازیکنانی هستند که در استقلال ۵ برابر ارزش اصلی خود از این باشگاه پول می‌گیرند.

پیسکسوت استقلال درباره کتک خوردن ۲ هوادار در تمرین این تیم خاطرنشان کرد: خیلی ناراحت شدم و اعصابم بهم ریخت. خانمم گوشی را از دستم گرفت و گفت نگاه نکن. آن اتفاق بزرگ‌ترین اشتباه بود که در سکوهای ورزشگاه افتاد. نباید این مشکل را تنها گردن حجت کریمی انداخت.

اگر باشگاه مقصر است، باید عذرخواهی کند

وی درباره نصب بنر تمجید از حجت کریمی و علی امیری در تمرین استقلال ادامه داد: بنرها را ندیدم. اگر باشگاه این بنرها را زده باشد اشتباه است. باشگاه اگر مقصر بوده باید عذرخواهی کند اما من آنجا نبودم و دقیق از ماجرا خبر ندارم.

این اتفاق‌ها از بالا برنامه‌ریزی می‌شود

جباری درباره شرایط استقلال گفت: شرایط استقلال در حال حاضر حساس است و اگر این اتفاقات تکرار شود باشگاه به لبه پرتگاه می‌رود. این اتفاقات از بالا برنامه‌ریزی می‌شود و هوادار هم از آن‌ها بی‌اطلاع است. هوادار احساسی می‌شود و این مساله به باشگاه آسیب می‌زند. متاسفانه مقامات نمی‌خواهند استقلال را ببینند و این اتفاقات از بالا برنامه‌ریزی می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • یک شهروند IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    فقط آون پاراگراف آخر رو بخوانید تمام داستان فوتبال ایرانه بنا به داستان که تاریخ فوتبال ایران داره خوده پیروزی های میدونند پیروزی ها هم خوشحالن قهرمان میشن هر سال
  • شهریار IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    استقلالی های اصيل نباید اجازه دهند استقلال نابود شود،،مواظب باشیدقهرمانیهای تیم رقیب ریشه در این دشمنی‌ها با استقلال داره، اما نباید میدان خالی کردباید باقدرت حتی باکمترین امکانات دتده رقیبان را درهم شکست،،
  • رضا IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    تنها پیش کسوتی که دراین مدت موضع گیری هوشمندانه و به حقی داشت سلطان جباری هست. اکثر مسیولین کشور دنبال نابودی استقلال و توسعه هوادارای پرسپولیس با قهرمانی های کذایی هستند خصوصا از زمانی که اسم تاج بین هوادارا ترویج شد البته به نظرم ترویج کلمه تاج بجای استقلال هم کار خودشون بود تا با دسیسه مسئولین کشور رو مجاب کنند به اینکه این تیم ریشه درسلطنت طلبی داره و رشد هوادارا و فرهنگ هوادارای این باشگاه تهدیدی علیه نظام محسوب میشه. مطمئنم مجیدی با سیاست اول اجرلورو خاک کرد بعد استقلال رو قهرمان کرد و در ادامه چاره ای جز ترک استقلال نداشت. متاسفانه گرایش رنگی در ورزش، چشمهارو کور میکنه و هوادار براش فرقی نداره که تیمش با فتوت قهرمان بشه یا با هزار کلک و کثیف کاری!؟ ولی مطمئنا یه روز ابرها کنار میره و مشخص میشه چی به فوتبال ما گذشت! درود به شرفت جباری. کاش ده تا پیش کسوت با شعور مثل جباری داشتیم ولی دریغ
  • سلطان تاج کبیر سرت سلامت IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    اتفاقا میلیونها هوادار استقلال خوشحال هستن که جمیع نفوذیها و رفوزیهای سرخ دستشان کاملا از پشت پرده بیرون آمده و چهره و ذات خودشان را بر همگان برملا کردند ما استقلالیها آماده ایم تا استقلال را به لبه پرتگاه ببرند خواهند دید چه کسانی به پائین پرت میشوند و چه کسانی ماندگار !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی