نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
۰ |
۰
عربستانی‌ها به دنبال سوپرمن فوتبال جهان
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جان‌لوییجی بوفون ۴۵ساله با پیشنهاد مالی خوبی از عربستان روبه‌رو شده است.

به نقل از سایت «اونسو موندیال»، جان‌لوییجی بوفون، دروازه‌بان پارما، پیشنهاد بسیار خوبی از عربستان دریافت کرده است. باشگاهی که نامش فاش نشده به این دروازه‌بان ۴۵ساله ایتالیایی پیشنهاد قرارداد تا سال ۲۰۲۵ با دستمزد ۱۵ میلیون یورو در هر فصل داده است.

پارما فصل گذشته، در سری B چهارم شد و در پلی‌آف صعود به سری A برابر کالیاری شکست خورد. بوفون ۱۹ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و ۲۴ گل دریافت کرد. پیش از این گزارش شده بود که این دروازه‌بان باسابقه به فکر پایان‌دادن به دوران حرفه‌ای فوتبالش است.

بر این اساس جان‌لوییجی بوفون باید در چند روز آینده تصمیم بگیرد. دروازه‌بان ایتالیایی در وهله نخست باید به این فکر کند که یک سال دیگر به بازی ادامه دهد یا دستکش‌هایش را آویزان کند. دروازه‌بان شماره یک پارما در یک‌قدمی بازنشستگی است و باید دید چه واکنشی به این پیشنهاد نشان خواهد داد.

دروازه‌بان سابق یوونتوس که پس از خداحافظی با بیانکونری تصمیم گرفت به پارما بازگردد، اشتیاق همیشگی خود را به فوتبال نشان داده است اما فصل گذشته به دلیل مصدومیت کمتر بازی کرد.

بوفون جام جهانی ۲۰۰۶ را با ایتالیا برد و جام‌های بی‌شماری را با یوونتوس به دست آورد اما هیچگاه در لیگ قهرمانان عنوانی به دست نیاورد یا توپ طلا را نگرفت. او سال ۲۰۰۶، تنها چند هفته پس از کسب بزرگ‌ترین جام فوتبال، با یووه به سری B سقوط کرد ولی در این تیم ماند و به بانوی پیر فوتبال اروپا وفادار ماند.

بوفون سه بار در فینال لیگ قهرمانان با یووه در سال‌های ۲۰۰۳، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ شکست خورد ولی با ۱۰ قهرمانی در سری A دوران پرافتخاری را در تورین سپری کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی