نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پاتک پپ به بارسلونا/ ستاره آبی‌اناری‌ها در رادار منچسترسیتی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچسترسیتی در فکر انتقال ۹۰ میلیون پوندی فرنکی دی‌یونگ است و ضربه‌ای دیگر به منچستریونایتد وارد می‌کند.

سرمربی منچسترسیتی با کناره‌گیری از پیشنهاد دکلان رایس، در حال بررسی انتقال فرنکی دی‌یونگ است. اما بارسلونا تا ۹۰ میلیون پوندی را که گواردیولا در تلاش برای جذب رایس در نظر داشت، می‌خواهد.

پس از اینکه ایلکای گوندوغان قرارداد جدید را رد کرد و به جای آن تصمیم گرفت به نوکمپ برود، سرمربی سیتی تمایل به جذب یک هافبک جدید پیدا کرد. وقتی مبلغ رایس بالاتر رفت پپ از تلاش برای جذب او دست کشید و راه را برای آرسنال باز گذاشت. او در سال ۲۰۱۹ تلاش کرد تا دی‌یونگ را به خدمت بگیرد، اما بازیکن هلندی تحت تأثیر قرارداد بزرگ بارسا قرار گرفت و پپ همچنان طرفدار او است.

دی‌یونگ یک سال پیش یکی از اهداف اصلی نقل و انتقالات منچستر بود و اریک تن‌هاخ، سرمربی قدیمی آژاکس، تلاش کرد تا او را به یکی از اولین خریدهایش در منچستریونایتد تبدیل کند. اما ستاره ۲۶ ساله هلندی ترجیح داد در بارسلونا بماند و هنوز عجله‌ای برای ترک اسپانیا ندارد. با این حال، او می‌داند که مدیران نوکمپ برای بهبود وضعیت مالی باشگاه آماده فروش هستند.

دی‌یونگ هفته‌ای ۴۰۰ هزار پوند پس از کسر مالیات دریافت می‌کند، سه سال از قراردادش باقی مانده و حمایت سرمربی‌اش ژاوی را هم دارد. اما بارسا می‌خواهد دستمزد او را کاهش دهد و به خوبی می‌داند که سیتی پس از ناکامی در جذب رایس برای یک هافبک درجه یک پول نقد کافی دارد.

ژاوی در ماه فوریه در مورد حماسه نقل و انتقالات تابستان گذشته در مورد دی‌یونگ گفت: «او می‌خواست در کنار ما بماند و هیچ شکی وجود نداشت. او بازیکن ما است و من از عملکرد و رهبری او بسیار خوشحال و راضی هستم. او مانند کل تیم از وضعیت راضی است. فکر می‌کنم او در زمین بازی روزهای خوبی را سپری می‌کند و این مهمترین چیز است.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی