۵
مقصد بعدی قایدی تقریباً لو رفت/ اگر ستاره بوشهری شاگرد سرمربی محبوبش شد تعجب نکنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جمع بازیکنان فصل گذشته استقلال مهدی قایدی جزو نفراتی بود که به شدت از تمدید قرارداد ساپینتو حمایت می‌کرد.

ظرف یک ماه گذشته صحبت در رابطه با ادامه همکاری قرضی مهدی قایدی با باشگاه استقلال سوژه اصلی هواداران این تیم بود.

مهدی قایدی  با ۱۲ گل زده و ارسال ۸ پاس گل در فصل گذشته موثرترین بازیکن استقلال به شمار می‌رفت. این فوتبالیست بوشهری فصل گذشته در ۲۹ بازی استقلال به مدت ۲۰۵۴ دقیقه در ترکیب استقلال به میدان رفت که در ۲۳ بازی از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشت.

طی هفته‌های گذشته عنوان می‌شد که مهدی قایدی  به عنوان گزینه مطلوب برای درآمدزایی باشگاه شباب الاهلی در لیست بازیکنان خروجی اما به شکل قرضی قرار گرفته است. همچنین در این مدت شایعاتی درباره انتقال مهدی قایدی به باشگاه اتحاد کلبا که فرهاد مجیدی آنجا مربیگری می‌کند نیز مطرح شد اما هنوز این موضوع به شکل قطعی در رسانه‌های اماراتی تایید نشده است.

حالا افراد نزدیک به باشگاه استقلال احتمال می‌دهند که مهدی قایدی  به واسطه سرمربی فصل گذشته استقلال راهی اروپا و باشگاه آپوئل قبرس شود.

مقصد بعدی قایدی تقریباً لو رفت/ اگر ستاره بوشهری شاگرد سرمربی محبوبش شد تعجب نکنید

سرمربی پرتغالی فصل گذشته استقلال که به شدت به مهدی قایدی  و تاثیرگذاری اش در روند تهاجمی استقلال اعتقاد داشت ظاهراً در صحبت با مدیران باشگاه آپوئل آنها را متقاعد کرده تا در صورت امکان (و با رقمی که مورد نظر تیم قبرسی و باشگاه شباب الاهلی باشد) مهدی قایدی  را یک فصل به عنوان بازیکن قرضی به لیگ قبرس منتقل کنند.

به یاد داریم فصل گذشته پس از ماجراهای حاشیه‌ای در رابطه با مهمانی دماوند مهدی قایدی، سرمربی پرتغالی استقلال عامل اصلی در بازگشت موفقیت آمیز او به میادین فوتبال بود.

لازم به یادآوری است؛ طرفداران استقلال همچنان از مدیران باشگاه استقلال تقاضا دارند در صورت امکان مهدی قایدی را در این تیم نگه دارند. گرچه این بازیکن فصل گذشته با رقم ۸۵۰ هزار یورو به عنوان دستمزد خودش و ۱۱۰ هزار یورو حق انتقال قرضی به استقلال برگشته و هزینه هنگفتی روی دست باشگاه گذاشته بود.

گزارشی درباره بازگشت موفقیت آمیز مهدی قایدی به استقلال را بخوانید: رابطه عجیب پارتی مختلط و ساپینتو با اوج‌گیری ستاره استقلال/ بازگشت باشکوه قایدی به روزهای خوب

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    رسانه ها هم کارشون شده رمالی و حدس و گمان
  • Tommy IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    آجرلو و و اون مربی پودری که داشت واسه درصد گرفتن خودشون بردن دادن امارات در صورتی که میتونست جاهای بهتر بره هم از استقلال گرفتنش و ضرر به باشگاه زدن هم خودش که میتونست بره اروپا جای امارات
  • احمدبهزادی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    یادتان باشدکه مهدی قائدی درهیچ تیمی خارج ازایران موفق نخواهدبودونیمکت نشین خواهدبودزیرا قائدی استاددایواست وبا فریبکاری پنالتی میگیرد ازداوران ساده ایرانی ویا داورانی که نمی خواهندمقابل هواداران استقلال قراربگیرندولی هرجا VARباشددیگرقائدی نخواهدتوانست به کارهایش ادامه دهدوهیچکاره خواهدشد.
  • معین💙💙💙💙 IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    اینقدر بازار گرمی نکنید.تیم ساپینتو تیمش بسته شده دیگه جای خالی نداره.هرروز یه بازیکن پیشنهاد تیم ساپینتو میدید
  • 6 IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    دايو بزن دايو بزن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی