در جلسه محرمانه سرمربی استقلال با کریمی چه گذشت؟/ اتمام حجت جواد نکونام؛ کاری نکنید هواداران استقلال ناامید شوند/ چرا وقتی قنبرزاده حرف زد ساکت بودید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام شنبه شب در جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال حرف‌هایش را با صراحت به او گفت و نکات بسیار مهمی را با او در میان گذاشت.

سرمربی استقلال در مصاحبه‌ای به شدت از وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه انتقاد کرد و مدعی شد اصلاً از این شرایط رضایت ندارد. این مسئله‌ای است که همه شما در جریان آن قرار گرفته‌اید اما قبل از اینکه نکونام چنین حرف‌هایی را بر زبان آورد، جلسه‌ای میان او و کریمی برگزار شد تا سرمربی استقلال همه چیز را به طور شفاف با مرد شماره یک  امور مدیریتی آبی‌پوشان مطرح کند.

آبروی من وسط است

نکونام شنبه‌شب پس از اینکه کارهایش در کمپ حجازی به پایان رسید، به جای اینکه راهی منزل شود به ملاقات با حجت کریمی رفت. سرمربی استقلال در ابتدای این نشست از شرایط به شدت گلایه کرد و گفت: «بنده در فوتبال ایران ذره‌ذره آبرو جمع کرده‌ام و تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهم آن را از دست بدهم. الان پای آبرو و اعتبار من در استقلال وسط است و نباید کاری کرد که دچار دردسر شوم. اگر استقلال نتیجه نگیرد، من به عنوان سرمربی تیم باید جواب بدهم و برای اینکه نتایج مطلوبی بگیرم، حتماً باید بازیکنان مد نظرم را در اختیار داشته باشم.» 

ناامیدی هواداران

نکته دیگری که سرمربی استقلال در جلسه با کریمی روی آن تأکید داشت بحث امیدوار باقی ماندن هواداران است. نکونام اصرار داشت وقتی طرفداران از او استقبال گرمی کرده‌اند، یعنی اینکه انتظار دارند تیم‌شان با این کادر فنی موفق شود ولی اگر شرایط لازم فراهم نشود، امید مردم تبدیل به ناامیدی می‌شود و این همان اتفاقی است که تحت هیچ شرایطی نباید رخ بدهد. 

دلیل سکوت باشگاه

سکوت باشگاه در واکنش به حرف‌هایی که بعضی از اعضای سازمان لیگ و منصور قنبرزاده بر زبان آوردند هم یکی دیگر از ماجراهایی بود که باعث ناراحتی جواد شده است. هنوز نمی‌دانیم نکونام این مسئله را هم شنبه‌شب به حجت کریمی گفت یا نه ولی خبرهای رسیده به خبر ورزشی حکایت از آن دارد که سرمربی استقلال از این شرایط ناراحت است و تأکید دارد چرا وقتی علیه او از حوالی سازمان لیگ و فدراسیون موضع گرفتند، باشگاه استقلال هیچ بیانیه‌ای صادر نکرد و مدیران این باشگاه نیز سکوت اختیار کردند؟

بهبودی شرایط

نکونام شنبه‌شب گلایه‌های خود را مطرح کرد ولی از قرار معلوم حجت کریمی به او امیدواری داده و مدعی شد با اندکی صبر شرایط بهتر می‌شود و بازیکنانی که مد نظر جواد هستند، پیراهن آبی را بر تن می‌کنند تا این تیم فصل جدید را با قدرت شروع کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • رحمان1399 IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    این خط اینم نشون. اینا نکونام را فراری میدن
  • رضا IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    اینکه میگم مدیریت ضعیفه هست مدیر اگر مدیر باشه باید پاسخ بدخواهان تاج بدهد👑👑🌟🌟💙💙💙💙
  • منصور IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    استقلال نکونام را هم مثل بقیه مربیانش قربانی میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی