نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
فوتبالیست‌های میلیونر شهر منچستر/ شهری که ستاره‌هایش را بیزینس‌من می‌کند!
منبع: Daily Mail
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

خیلی از فوتبالیست‌هایی که در منچستر بازی کرده‌اند سرمایه هنگفتی جمع‌آوری کردند و حتی پوگبا که از این شهر رفته هم اندوخته زیادی دارد.

به نظر می‌رسد فوتبالیست‌های منچستر در رویکرد زیرکانه خود برای سرمایه‌گذاری متحد هستند.

جان استونز، برنده سه‌گانه سیتی، یک اندوخته ۱۵ میلیون پوندی در شرکت حقوق تصویر خود جمع‌آوری کرده که شامل سرمایه‌گذاری املاک است که در یک سال ۱.۵ میلیون پوند افزایش یافته. ثروت این بازیکن ۲۹ ساله همچنان بیشتر خواهد شد زیرا این ارقام شامل درآمدهای فصل حیرت‌انگیز ۲۰۲۲-۲۰۲۳ نمی‌شود، فصلی که پپ گواردیولا او را به یک مدافع و هافبک ترکیبی تبدیل کرد و برنده سه‌گانه شد. پول نقد حقوق تصویر از پرداخت‌هایی است که استونز از سیتی برای استفاده از تصویر و نام خود برای اهداف اسپانسری و تبلیغاتی دریافت می‌کند.

میکا ریچاردز، ستاره سابق سیتی که به دلیل مهارت‌های کارشناسانه‌اش در اکثر ایستگاه‌های تلویزیونی و رادیویی در سراسر بریتانیا نامی شناخته شده است، ۱۰ میلیون پوند در املاک و دیگر سرمایه‌گذاری‌ها اندوخته دارد. بر اساس پرونده‌هایی که این هفته منتشر شد، مدافع سابق منچسترسیتی چندین سرمایه‌گذاری تجاری در حال اجرا دارد.

در همین حال، دو ستاره قدیمی اولدترافورد که انتظار می‌رود تابستان باشگاه را ترک کنند، با توجه به اندوخته‌هایشان برای روز مبادا، با خیال راحت از این باشگاه جدا می‌شوند.

آنتونی مارسیال یونایتدی ۸ میلیون پوند در شرکت حقوق تصویر خود، AM۹ Sports، که در سال ۲۰۱۵ تأسیس کرد، ذخیره کرده است؛ همان سالی که به اولدترافورد آمد. فیل جونز مدافع نیز قرار است پس از ۱۲ سال یونایتد را ترک کند، و با وجود اینکه به ندرت در سه سال گذشته به دلیل مصدومیت‌های مکرر به میدان رفته بود، موفق شد ۴.۳ میلیون پوند از حق تصویر خود جمع کند. ملی‌پوش سابق انگلیس هنوز برنامه‌های آینده خود را اعلام نکرده است.

در همین حال، پل پوگبا، ستاره سابق یونایتد که تابستان گذشته برای دومین بار باشگاه را ترک کرد، یک شرکت حقوق تصویر در بریتانیا را با سرمایه ۵ میلیون پوندی، از جمله ۲.۴ میلیون پوند به صورت نقد، حفظ کرد.

ثروتمندترین محصول سابق آکادمی منچستریونایتد، دیوید بکام است که طبق آخرین فهرست ثروتمندهای ساندی تایمز، دارایی او از ۴۰۰ میلیون پوند در سال ۲۰۲۲ به ۴۲۵ میلیون پوند در سال ۲۰۲۳ افزایش یافت.

و ثروتمندترین بازیکن سابق یونایتد در مجموع کریستیانو رونالدو است که انتقال او به النصر عربستان سعودی با دستمزد هنگفتی همراه است و گزارش شده که با دارایی و پول نقد ۸۰۰ میلیون پوندی به خاورمیانه رفته است.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی