نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مقصد بعدی هافبک دفاعی پرسپولیس کجاست؛ قطر، امارات یا تراکتور؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد پس از علیرضا بیرانوند، ستاره شماره ۱۰ نیز با پرسپولیس به توافق نرسیده و قصد جدایی داشته باشد.

به تازگی مدیربرنامه‌های میلاد سرلک مذاکراتی با رضا درویش داشت، دو طرف به توافقات خوبی رسیدند. به گونه‌ای که مدیر برنامه‌های هافبک شماره ۱۰ سرخ‌ها پس از خروج از باشگاه به هواداران حاضر در محل باشگاه تاکید کرد: «میلاد در پرسپولیس می‌ماند». ادعایی که تایید می‌کند مذاکرات روند خوبی داشته و مشکل خاصی برای تمدید قرارداد سرلک وجود ندارد. اما این حرف زمانی زده شد که هنوز تیمی به میلاد سرلک پیشنهادی نداده بود. با این وجود اخبار موثق حکایت از تمایل باشگاه پرسپولیس و میلاد سرلک برای ادامه همکاری دارد.

حالا تنها گزینه میلاد سرلک پرسپولیس نیست و این بازیکن پیشنهاد ویژه‌ای از تیم تراکتور تبریز دارد. تیمی که به تازگی شجاع خلیل زاده را جذب کرده و بدش نمی‌آید با خرید میلاد سرلک، عصای دست یحیی گل محمدی را از چنگ پرسپولیسی‌ها درآورد. از طرفی میلاد سرلک با دو پیشنهاد خوب از یک تیم اماراتی و یک تیم قطری مواجه شده است. اگر مدیربرنامه‌های میلاد سرلک به همین منوال با باشگاه پرسپولیس به توافق نرسد، ترجیح می‌دهد در امارات یا قطر به فوتبالش ادامه دهد.

گفته می‌شود میلاد سرلک بیشتر راغب است به لیگ امارات برود و همان راهی را طی کند که احمد نوراللهی پیش تر طی کرده بود. شماره ۱۰ پرسپولیس خوب می‌داند ماندن در ایران و بازی کردن در تیمی غیر از پرسپولیس چه تبعاتی می‌تواند برای او در برداشته باشد. این در حالی است که بازی در خارج از کشور حواشی جدایی از پرسپولیس را برای میلاد سرلک کمتر خواهد کرد. البته گفته می‌شود میلاد سرلک هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است اما مشکلات مالی پرسپولیس و عدم پرداخت مطالبات فصل گذشته که حدود ۳۵ درصد از قرارداد اغلب بازیکنان می‌شود، ممکن است باعث جدایی چند بازیکن از جمله سرلک شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • جهان IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    بازیکن بی حاشیه ای هست من بعنوان یک استقلالی از نحوه بازی و رفتارش خوشم میاد بنظرم در ایران بمونه بیشتر در دید قلعه نوعی هست کشورهای عربی بدرد نمیخوره اروپا هم باید بره دست دوم بازی کنه لذا پرسپولیس استقلال سپاهان و تراکتور و فولاد خوبه
  • Zzzs IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    اگ لژیونرشه میره قطر چون قطریا پارسالم پیشنهادشون جدی بود گویا امسال بیشترم شده مبلغ پیشنهادیشون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی