نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
پیغام مدافع ‌پوش پرسپولیس به استقلالی‌ها در دوران پر رونق روزنامه‌های ورزشی/ حاضرم با نصف این پول استقلالی شوم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قضیه فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و بحث حضورش در استقلال بار دیگر خاطرات سال ۷۹ و دوره آبی پوش شدن مهدی هاشمی نسب را زنده کرد.

در ارتباط با علیرضا بیرانوند و احتمال پیوستن او به استقلال، سوژه‌ها و اخبار متفاوتی به گوش می‌رسد. دقیقاً مانند همان فضایی که ۲۳ سال پیش هنگام استقلالی شدن مهدی هاشمی نسب شاهد بودیم. البته با این تفاوت که آن زمان چیزی به نام فضای مجازی وجود نداشت و همه چیز در نشریات کاغذی خلاصه می‌شد.

در همین خصوص بد نیست به یک اتفاق بسیار مهم اشاره کنیم که سال ۷۹ به وقوع پیوست اما از نگاه رسانه‌ها دور ماند. در آن زمان بهروز رهبری فرد زوج مهدی هاشمی نسب در خط دفاعی پرسپولیس بود و شایعاتی پیرامون تمایل استقلالی‌ها به جذب این بازیکن هم شنیده می‌شد.

چند ماه پس از پیوستن هاشمی نسب به استقلال بهروز رهبری فرد که یکی از مدافعان تیم ملی هم به حساب می‌آمد با یکی از دوستان نزدیک مرحوم منصور پورحیدری تماس گرفت و به او گفت اگر منصور خان صلاح بداند، حاضر است با استقلالی‌ها مذاکره کند و حتی اگر نصف پول هاشمی نسب را هم به او بدهند قضیه حضورش در استقلال را به طور جدی دنبال می‌کند!

مرحوم پورحیدری به رهبری فر از نظر فنی اعتقاد داشت و  زمانی که سرمربی تیم ملی بود در اغلب دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در دوران پورحیدری این مدافع به عنوان یکی از ارکان ثابت خط دفاعی وارد زمین می‌شد. رهبری فرد حتی برای تماشای یکی از دیدارهای استقلال در همان مقطع سال ۷۹ نیز به ورزشگاه آزادی رفت اما منصور خان با وجود اعتقاد فنی فراوان به رهبری فرد، ترجیح داد این مدافع را از پرسپولیس نگیرد چون می گفت تبعات حاشیه‌ای ماجرا خیلی به استقلال لطمه می‌زند. در نهایت همین قضیه موجب شد رهبری فرد استقلالی نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • کمال آبی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    رهبری فرد هم آبی بود
  • آریا US ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    چون سلطان علی آقا پروین از پرسپولیس شوتش کرد بیرون و اینم عقده کرد😂 دیدید که چقدر هم عاقبت به خیر شد! نه معلومه قرمزه؛ نه معلومه آبی!!!
  • حامی US ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    مدافع پوش دیگه چه صیغه ایه؟
  • تاج IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    علی دایی علی کریمی هم قرار بود تاجی شوند کار علی کریمی تمام شده بود گه جریان جام رمضان بازی فتح استقلال کار خراب کرد
    • فرزارت مژیدی IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      آرزوهای شما برای ما خاطره است راستی اسم چند تا از اسطوره های استقلال همزمان با این بزرگوران را نام ببر ... اینقدر عاری از اسطوره هستید که دارید اسطوره های پرسپولیس رو می خرید یا با گفتن اینکه این ها استقلالی بودند خودتون رو آروم می کنید... مهرداد محمدی علیرضا منصوریان مرحوم علی انصاریان و ...هم پرسپولیسی بودند اینها مهم نیست مهم ویترین و افتخاراتی است که در تیم بزرگ پرسپولیس آورده اند و جزوی از تاریخ پرسپولیس هستند ...
    • كاج عابي IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      و خدا كاري كرد كيسه بر تنش نرود
  • میرزاجانی IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    رسانه ها دارن هدفمند این قضایا رو پیش میبرن ، اگه تا چند وقت دیگه یه نقل قول از مرحوم صفر ایرانپاک منتشر شد که بابت ۷ تا گلم به کیسه خیلی ناراحتم ، تعجب نکنید
  • قرمزته IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    خدا رحمت کنه منصور خان پور حیدری را مرام و مسلک مردانه ای داشت کاش اینحرکات هنوز هم توی مرام مدیران سرخابی زنده میموند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی