نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
آندره اونانا
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آندره اونانا که به طور جدی گزینه اریک تن‌هاخ برای دروازه منچستریونایتد است، پیشنهادی خوب از النصر عربستان دارد.

اقدام باشگاه منچستریونایتد برای جذب آندره اونانا سنگربان کامرونی اینتر مورد تردید قرار گرفته و دلیلش این است که تیم کریستیانو رونالدو تصمیم دارد این بازیکن را هایجک کند!

اونانا ستاره اینتر بهترین گزینه اریک تن‌هاخ برای شماره ۱ یونایتد در فصل بعد است. این زوج قبل از این که تابستان گذشته راه‌شان را جدا کنند، در آژاکس با هم عملکرد خوبی داشتند.

گفته می‌شود که منچستریونایتد پس از پایان قرارداد داوید دخئا، پیشنهادی ۶۰ میلیون پوندی برای اونانا ارائه خواهد کرد. با این حال «کالچو مرکاتو» ادعا می‌کند که شیاطین‌سرخ توسط النصر عربستان از صحنه خارج خواهند شد.

غول‌های خاورمیانه اولین تیم عربستانی بودند که وقتی رونالدو در ماه دسامبر از یونایتد به ریاض نقل مکان کرد، خبرساز شدند. النصر پیش از این برای جذب مارسلو بروزوویچ هافبک ملی‌پوش کروات تیم اینتر اقدام کرد و موفق بود. اکنون این باشگاه در حال برنامه‌ریزی برای مذاکره با ایتالیایی‌ها هستند که ممکن است منجر به از دست رفتن اونانا برای شیاطین‌سرخ شود.

گفته می‌شود روز شنبه باشگاه النصر پس از تست‌های پزشکی با حکیم زیاش وینگر چلسی هم قرارداد خواهد بست. اما حرکت‌شان برای جذب آندره اونانا بیشتر هم خبرساز خواهد شد.

پیشنهادی که باعث هایجک شدن اونانا خواهد شد، شاید به این مسئله منجر شود که داوید دخئا با سابقه بلندمدت حضور در اولدترافورد قراردادی جدید امضا کند. پیش از این نشریه «سان» فاش کرده بود که دخئا هم دیگر گزینه النصر است. عربستانی‌ها حاضر شده‌اند مبلغ ۲۵۰ هزار پوند در هفته به دخئا حقوق بدهند، اما اولویت او ماندن در یونایتد حتی اگر دروازه‌بان اول نباشد.

در همین رابطه:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علیرضا IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    عربستان غوغا میکند فوتبال ایران زیر خط فقر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی