چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
۸ |
۰
کلوب| استقلالی‌ها از بیرانوند استقبال می‌کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بحث داشتن یا نداشتن دروازه‌بان، یک بحث است و جذب مهره کلیدی تیم رقیب و ترکاندن بمب و از این جور حرف‌ها، بحثی دیگر.

در چند روز گذشته خبر یک و روز محافل نقل و انتقالات فوتبالی، به فسخ یکطرفه قرارداد بیرانوند با پرسپولیس و مذاکره سریع باشگاه استقلال برای جذب این دروازه‌بان است.

هواداران قرمز پس از شنیدن این خبر از خود بیخود شدند و تجمع اعتراض آمیز جلوی درب باشگاه به راه انداختند و از سویی دیگر استقلالی‌هایی با شنیدن این خبر حتی در حد شایعه و حتی با وجود مشکلات مالی، از آن استقبال کردند و این حال و روز هواداران دو تیم پایتخت در یکی دو روز گذشته بوده است.

باشگاه استقلال شاید می داند که با مشکلات مالی عدیده ای که دارد، نمی تواند با بیرانوند به توافق برسد، تازه با همان مشکلات مالی به احتمال زیاد قید قایدی و محبی را برای فصل آینده خواهد زد، اما حالا باید از حجت کریمی پرسید چرا به سراغ دروازه‌بان پرسپولیس رفته و این نمایش را به راه انداخته است، هر چند مثل همیشه شاید پاسخ قانع کننده ای هم دریافت نشود.

اما اینکه استقلالی‌ها از حضور بیرانوند در تیم و دروازه خود استقبال می کنند دو وجه دارد؛ یکی این که می خواهند جنگ نقل و انتقالاتی را از تیم رقیب خود ببرند و باعث تضعیف روحیه آنها شوند و وجه دیگر آن تقویت و سپردن دروازه تیم خود به یک چهره جدید و یاغی پس از چند فصل حضور مداوم حسین حسینی است.

بالاخره دروازه آبی‌ها هم پس از چندین فصل نیاز به یک نفس تازه دارد و چه گزینه ای بهتر و مناسب تر از دروازه‌بانی که از تیم قبلی خود خسته شده و می خواهد یک تغییر و خانه تکانی اساسی به خود بدهد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    متن بی سر و ته- خود بیرانوند گفته از تیم قبلی خسته شده یا نویسنده فقط خواسته یه متنی رو تحویل سردبیر بده؟
    • کلنگلیس IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      تیناهمه یک شوهست برای پرت کردن هواس هواداران استقلال پرسپولیس تابتونن تیم خوبی برای سپاهان بی سروصداببندن الان هم ماهم شماهمه حواسمون به بیرانونده وسپاهان داره بازیکنارو درومیکنه بیرانوندهم عمرا نمیاداستقلال واین شو کارگردانش حجت وتاج وقربانزاده هستن امسال میخان سپاهانرو به خیال خام خودشون قهرمان آسیا کنن
  • مجید IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    جذب بیرانوند به قیمت از دست رفتن اعتبار باشگاه بزرگ استقلال، یک اشتباه بزرگ مدیریتی است. البته به نظر می رسد این فشارها بیشتر برای مجبور کردن یحیی به استعفاست. همانطور که افراد دیگری همچون کریم باقری، عارف غلامی، وریا غفوری با فشارهای بالادستی مواجه با این مشکلات شدند.
  • لوک خوش شانس IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    بیرو که سرشونو برید حالا چجوریه ازش استقبال میکنن😂😉
    • استقلال IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      منظورش از اون استقبالاست 😂😂
  • مایکل اولونگا IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    هیچ موقع این اتفاق رخ نمیده 😂
  • هومن MX ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    کل داستان شاه مرتی بازی است. حجت کریمی تا الان رو هر کسی دست گذاشته یا رفته تراکتور یا سپاهان. داسیلوا و قائدی و محبی هم که رفتنی هستند. تیم نه دروازه بان دارد ، نه وینگر ، نه هافبک طراح ، نه دفاع راست . به جاش ۶ تا مهاجم دارد ، روی هم ۶ تا گل نزدند فصل قبل . به هر کدام می گی برو ، می گه کجا برم به از اینجا. حالا برای ماست مالی قضیه ، سنگ بزرگ ورداشته ، فعلا همه را سر کار گذاشته. اخرش هم می گوید برای دل هواداران پرسپولیس نشد بیرانوند را بیاوریم. با ۱۰۰ میلیارد می شد هم محبی را خرید ، هم دروازه بان خارجی اورد ، هم هافبک وسط درست اورد. سپاهان و تراکتور با تیمشان در اردو هستند ، استقلال روی هم دو تا بازیکن گرفته، ۶ تا بازیکن اصلیش پریده.از آسیا هم حذف شده. اگر این فصل چهارم بشیم هنر کردیم. وسطای فصل خود نکونام باید بره تو زمین بازی کنه. جناب کریمی ، جان مادرت تو هم مثل مدیر عامل های اشغال قبلی پرسپولیسی هستی، بیا برو جان جدت ، دست از سرما وردار. جناب سجادی ، ما چه گناهی کردیم جز این که تیم اصلی تیمش تاج بود و شما ها با اسم سابقش کهیر می زنید. دست از سر استقلال بردارید.
  • استقلال IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    منظورش از اون استقبالاست 😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی