نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
از این رفتار مدیرعامل پرسپولیس خنده‌ام گرفت/ خودم از جدایی و مذاکره بیرانوند شوکه شدم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: من فکر می‌کنم بیرانوند تنها به فکر خودش نیست و با تصمیمی هم که گرفته بیشتر به فکر زن و بچه‌اش بوده است تا به نوعی شرایط زندگی‌اش را بهتر سازد.

غلامرضا فتح‌آبادی مهاجم اسبق پرسپولیس که سابقه بازی در تیم استقلال را هم در کارنامه دارد در خصوص شرایط پرسپولیس و مشکلاتی که بین بیرانوند و مدیریت پرسپولیس به وجود آمده صحبت می‌کند.

  چرا مشکلات بین بیرانوند و پرسپولس زیاد شده؟
وقتی بازیکنی در سطح ملی قرار دارد و حمایتی از خود نمی‌بیند دچار مشکل می‌شود. من یک سال با علی بیرانوند در صبا کار کردم، دروازه‌بانی که واقعاً در پست خودش بهترین در ایران و آسیاست به همین دلیل حتماً مدیرعامل پرسپولیس باید با چنین دروازه‌بانی که درخشش بالایی داشته در نیم‌فصل قراردادش را تمدید می‌کرد تا چنین مشکلاتی پیش نیاید.

 قبلاً هاشمی نسب از پرسپولیس به استقلال رفت و خیلی اذیت شد. این داستان در صورت رفتن بیرو به استقلال برایش تکرار نخواهد شد؟
هاشمی‌نسب یک دوره سخت و جنجال‌های زیادی را سپری کرد اما به هر حال فعلاً که جدایی بیرانوند اتفاق نیفتاده ضمن اینکه من خودم از خبر جدایی و مذاکره بیرانوند شوکه شدم. الان هم به نظرم مدیرعامل پرسپولیس باید خیلی منطقی با مشکل مقابله می‌کرد نه اینکه مقابل چشم خبرنگاران با کشیدن کت روی صورتش از دست آنها فرار کند. من از این رفتار واقعاً خنده‌ام گرفت چون معتقدم بازیکن اینطوری از مقابل خبرنگاران فرار نمی‌کند که مدیرعامل پرسپولیس از دست خبرنگاران فرار کرد. ایشان باید با بیرانوند باز هم صحبت می‌کرد تا او را به‌عنوان یکی از ستون‌های تیم پرسپولیس و عوامل قهرمانی در این تیم حفظ کند. بیرانوند کلیدی‌ترین بازیکن پرسپولیس بوده و به نظرم بی‌احترامی دیده که واکنش نشان داده است و کاری هم که انجام داده بخشی از آن دلی بوده و بخشی هم مالی بوده است چون دلش شکسته شده است و شاید فکر کرده که با گرفتن آن پول بزرگ زندگی‌اش عوض شده و تغییر خواهد کرد.

 شما شخصاً به لحاظ مسائل مختلف عملکرد بیرانوند را مورد تأیید قرار می‌دهید؟
من فکر می‌کنم بیرانوند تنها به فکر خودش نیست و با تصمیمی هم که گرفته بیشتر به فکر زن و بچه‌اش بوده است تا به نوعی شرایط زندگی‌اش را بهتر سازد.

 با توجه به فضایی که ممکن است برای بیرانوند در صورت رفتن به تیم رقیب برایش به وجود آید او در تیم استقلال موفق خواهد شد؟
در هر حال امیدوارم که پرسپولیس مشکل بیرانوند را حل کرده و این بازیکن را در پرسپولیس حفظ کند چون ممکن است با جدایی این بازیکن استقلال به جایی برسد که سال‌هاست از آن محروم مانده. موضوعی که ممکن است حسرت از دست دادنش را برای پرسپولیس به همراه داشته باشد. به همین دلیل مدیرعامل پرسپولس هر کاری که از دستش برمی‌آید را هر چه زودتر در مورد بیرانوند انجام دهد تا او را در پرسپولیس حفظ کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ساسان IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    پیشکسوت ما رو باش! بازیکن ۲ فصل دیگه قرارداد داره و ۹۰ درصد قرارداد این فصل ش رو هم گرفته و سر آپشن قراداد رفته فسخ کرده بعد اینکه شما بگی باید نیم فصل باهاش تمدید می کردند یعنی چی!؟؟؟؟؟؟؟ دقیقا چی رو باید تمدید می کردند!؟ اتفاقا ایشون باید بره.
    • برو ببینیم کجا در حد پرسپولیس ویترینه IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      باشگاه نیاز نداره به بازیکنی که 30 میلیارد میگیره بعد سر 2 میلیارد فسخ میکنه اینجا پرسپولیسه نه خونه خاله یا صبا باتری، تعهد داری در قبال دل هوادارا اگر نصف پولتو نمیگرفتی یا یه قرارداد توپول نداشتی حق میدادیم
  • پرپولیس پوکر ۵ IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    خدا کنه بره بابا،طرفدار تیم پرسپولیس بزرگ هم کارگر دارد،کارمند دارد،سرمایه دار دارد،بازاری دارد،خلاصه از هر قشر زحمت کشی است،کارگری که با حقوق ۶ و ۷ میلیون داره زندگی شو میچرخونه با این تورم تنها دلخوشیش فقط تیم پرسپولیسه که هواردش است،اونوقت این آقا به فکر زن و بچه است فقط،یعنی هیچ کسی دیگه نیست،پول خیلی کثیف هست ذات آدم ها را نشان میده،خدا کنه بری،آقا بیرانوند خواهش میکنم برو،این خط و این نشان اگر فوتبال تموم نشد حالا ببین،کمتر خرج کن مثل همه با این همه سختی دارند مدارا میکنند،ماشالله کم پول داری،پول زیادی زندگی آدم را به رسوایی میکشه تیم پرسپولیس همیشه بزرگ بزرگ است،اون وکیل نیست داری دلال است همه فهمیدند شما هنوز نفهمیدی فقط فکر کندن از جیب شماست،نه حق تون اینو بچه فهمید متاسفم که نفهمیدی برو خواهش برو،دیگه نمیخواد بمونی
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    "ممکن است با جدایی این بازیکن استقلال به جایی برسد که سال‌هاست از آن محروم مانده" این جمله بهترین و دقیقترین تعریف برای قهرمانیهای چند سال اخیر لنگیهاست . در این چند سال لنگ یک بار قهرمان نشد و آن هم در فصلی که بیرانوند در این تیم نبود درست مثل هاشمی نسب که به تنهایی 4 برد برای لنگ در دربیها به دست آورد . اگر این دو بازیکن در لنگ نبودند لنگیها حالا حالا ها باید دنبال ما میدویدند تا به ما برسند
  • زیگزاگ IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    بیرانوند توازن پرسپولیس و فوتبال ایران رو با اینکارش به هم میزنه.فردا پس فردا همه بازیکنان اسمی صداشون درمیاد.سقف قرارداد هارو بهم نزن جناب درویش و همچنین بقیه ی مدیران.
  • زیگزاگ IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    همچنین زیر پتو رفته بود، نه کت. مدیران ما رو.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی