چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
۳ |
۰
استراتژی استقلال در خط دروازه مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در تلاش برای انعقاد قرارداد با بیرانوند است و اگر موفق به جذب این دروازه بان نشود، یک گلر خارجی به اردوی تیم آبی اضافه خواهد شد.  

بعد از اینکه علی بیرو قرارداد خود را با تیم پرسپولیس فسخ کرد، باشگاه استقلال با این دروازه بان وارد مذاکره و توافقات ابتدایی هم بین دو طرف حاصل شد. در هر صورت اگر حضور بیرانوند در استقلال منتفی شود، گلر خارجی به سرعت به اردوی تیم ملحق خواهد شد. با تعیین این استراتژی از سوی جواد نکونام بازگشت سیدحسین حسینی به اردوی تیم استقلال منتفی است و او باید راهی یک تیم جدید شود.

بعد از اینکه استقلال فصل گذشته دو جام را از دست داد، یکی از کسانی که به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، حسینی بود؛ قرارداد این دروازه بان با تیم استقلال به پایان رسیده است و آن طور که از شواهد امر پیداست باشگاه برنامه ای برای تمدید قرارداد این دروازه بان ندارد.  

در روزهای اخیر برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال تلاش کردند زمینه ی بازگشت این دروازه بان به اردوی تیم آبی را مهیا کنند و حتی در این باره مصاحبه هم کردند اما جواد نکونام فعلا تن به این خواسته نداده است. استقلال منتظر است که ابتدا نتیجه ی مذاکره باشگاه با علیرضا بیرانوند مشخص شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرسپولیس بزرگ IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    پرسپولیس اونو از کارواش رسوندش به اینجا.به زودی در استقلال با هانی کرده ونوچه هاش دمخور خواهد شد.........
  • پویا IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    کیسه کشا امسال هم تکلیف تون مشخصه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی