نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عکس| تیپ عجیب پیکه در مسابقات بوکس/ کل ورزشگاه او را هو کردند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه لحظه تحقیرکننده‌ای را تجربه کرد چرا که کل تماشاگران حاضر در ورزشگاه او را هو کردند.

ستاره سابق بارسلونا برای تماشای یک مسابقه بوکس به مادرید رفته بود که توسط هواداران حاضر در ورزشگاه هو شد. او همراه سلبریتی‌های دیگر در مراسم «شب سال» که در ورزشگاه متروپولیتانوی مادرید برگزار شد، شرکت کرد.

پیکه در این مراسم که شامل برگزاری مسابقه بوکس بود، تیپ گل‌درشتی زده بود و یک تی‌شرت آبی با طرح‌های زرد و نارنجی به تن داشت و یک عینک آفتابی آبی هم به چشم زده بود.

تیپ خاص او از نظرها مخفی نماند، چرا که وقتی یکی از شبکه‌های تلویزیونی اسپانیا با او مصاحبه زنده انجام داد، مصاحبه کننده به پیکه گفت: «عاشق تیپت هستم.» پیکه هم جواب داد: «بله، به مناسبت اینجا پوشیده‌ام.» اما وقتی مصاحبه زنده تلویزیونی در جریان بود، صدای تماشاگران حاضر در ورزشگاه شنیده می‌شد که دارند پیکه را هو می‌کنند.

مصاحبه کننده در ادامه گفت: «واقعا بی‌عیب و نقصی و چیزی که در این مورد خیلی خوشم می‌آید این است که تیپت توجه همه را جلب می‌کند؛ برای همین مردم بعدا می‌توانند درباره‌اش حرف بزنند.» پیکه هم جواب داد: «یک کم. آره، برای اینکه مردم بتوانند ببینند.»

پیکه در حالی توسط تماشاگران هو شد که خبر جدایی او از شکیرا به شدت جنجالی شده است. همسر سابق پیکه او را متهم کرد که خیانت کرده است و همین مساله تاثیر بسیار بدی روی وجهه اجتماعی مدافع سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا گذاشته است.

این مطالب را هم بخوانید:

عکس| تیپ عجیب پیکه در مسابقات بوکس/ کل ورزشگاه او را هو کردند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی