نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چاقو کشی لیدر و چند فرد ناشناس؛ سرمربی تهدید و تمرین تا اطلاع ثانوی تعطیل شد!
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده می‌شود در تمرین نفت آبادان اتفاقات عجیبی رخ داده است.

ماندن یا رفتن عبدالله ویسی از آبادان به مو بند بود اما در نهایت این مربی پس از پایان لیگ بیست و دوم قرارداد خود با آبادانی‌ها را تمدید کرد تا یک فصل دیگر هدایت نفت آبادان را برعهده داشته باشد.

روز گذشته اما به نظر می رسد در تمرین نفت آبادان اتفاقات عجیبی رخ داده است. صبح امروز شایعه شده بود روز گذشته در تمرین آبادانی‌ها یک لیدر به همراه چند فرد ناشناس پس از دعوای لفظی با عبدالله ویسی برای این سرمربی چاقو کشی کرده اند که خوشبختانه اتفاق ناگواری رخ نداد و این قائله ختم به خیر شد.

یکی از بازیکنان نفت آبادان که عبدالله ویسی به او اعلام کرده بود در فصل آینده پیراهن نفت آبادان را به تن نمی کند به همراه برادران خود و یک لیدر در تمرین نفت آبادان حاضر شدند و عبدالله ویسی را تهدید کردند و با او دعوای لفظی داشتند.

برخی منابع چاقوکشی در تمرین را تکذیب و برخی تایید می‌کنند. باشگاه نفت آبادان پس از حواشی ایجاد شده اعلام کرد تا اطلاع ثانوی تمرینات این تیم بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. عبدالله ویسی نیز پس از اتفاقات روز گذشته آبادان را به مقصد اهواز ترک کرده و مشخص نیست قصد استعفا از سمت خود را دارد یا خیر.

حالا باید دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و آیا ویسی در آبادان می‌ماند یا خیر.

در ادامه همین مطلب بخوانید: دروازه‌بان لیگ برتری رسماً آبی‌پوش شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی